וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לא הגנים: אלישה סילברסטון חשפה את סוד הנעורים שלה

22.6.2018 / 0:19

הכוכבת הפתיעה את המעריצים בהשקת סרטה החדש "מועדון הספר הטוב", כשצעדה על השטיח האדום בפיגורה לוהטת, כאילו לא חלף יום מאז פרצה למסך בסרט הקאלט "קלולס". כעת היא חושפת כיצד הצליחה לשמור על המראה הצעיר

yes

יותר משני עשורים חלפו מאז עלה לאקרנים סרט הפולחן "קלולס", ונראה שבזמן שאנחנו הזדקנו והתקמטנו - כוכבת הסרט אלישה סילברסטון נותרה באותו הגיל. סילברסטון הגיעה להשקת סרטה החדש "מועדון הספר הטוב" במראה צעיר ולוהט במיוחד - אפילו יותר מימיה כשר הורוביץ, הטינאייג'רית חובבת האופנה. המעריצים התלהבו וביקשו שתחשוף בפניהם את סוד הקסם. "זה לא במקרה שכולם אומרים לי שאני נראית כמו בימיי בקלולס", היא אמרה, "זה לא רק גנים. זה אורח החיים שאימצתי לעצמי".

סילברסטון בת ה-41, המככבת על שער יולי/אוגוסט של רדבוק, חשפה במגזין כיצד הצליחה לשמור על המראה הצעיר. היא בנתה לעצמה מותג בריאות הכולל שני ספרים מעוררי השראה ואתר אינטרנט מתוחזק בשם "The Kind Life" (החיים האדיבים), ומספרת שזו התזונה הטבעונית שלה שתרמה לה "פנימית וחיצונית".

"אני חושבת שכל אחד צריך לבחור בטרנד הבריאות שהכי נוגע לו. האם אני באמת יודעת מה עובד? כן, אמרה, "זה לא במקרה שכולם אומרים לי כל הזמן שאני עדיין נראית כמו בימיי בקלולס. אני דבקה בתזונה הטבעונית שלי ודואגת לאכול יותר מארוחה אחת גדולה ביום".

אז:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלישה סילברסטון ב"קלולס"/מערכת וואלה!, צילום מסך

והיום:

אלישה סילברסטון כוכבת "קלולס" בראיון למגזין "רדבוק". צילום מסך
מתוך מגזין הנשים "רדבוק"/צילום מסך

את הספר הראשון שלה, "The Kind Diet" (הדיאטה האדיבה), השיקה סילברסטון ב-2011. "אחרי שבועיים של תזונה טבעונית, אנשים התחיל לשאול אותי 'מה עשית? את נראית מדהים'", היא מספרת, "עדיין אכלתי הרבה פסטה לבנה, צ'יפס וכל מיני ג'אנק (למעשה אני עדיין אוכלת את זה לפעמים). ויתרתי רק על בשר ומוצרי חלב והתחלתי להיראות טוב יותר בתוך שבועיים".

לשחקנית יש ילד בן 7 בשם ביר בלו, שבעקבותיו שחררה את הספר השני שלה - מדריך פריון והורות בשם "The Kind Mama" (האמא האדיבה) - בו היא חולקת טיפים עם אנשים המעוניינים להרות, כמו גם טיפים לטיפול בילדים וייעוץ בריאותי. זמן קצר לאחר יציאת הספר ב-2014, הוא זכה לביקורות קשות מצד קוראים שטענו כי העצות שלה אינן מבוססות על המדע והרפואה.

ספרה של אלישה סילברסטון "הדיאטה האדיבה". צילום מסך
ספר הטיפים של אלישה סילברסטון לתזונה נכונה/צילום מסך
ספרה של אלישה סילברסטון "האמא האדיבה". צילום מסך
ספרה של אלישה סילברסטון להורות/צילום מסך

אחת הפסקאות בספר שעוררה סערה הציגה את עמדתה לגבי חיסונים: "למרות שלא נעשה מחקר מקיף לגבי ההשפעות המזיקות של החיסונים הכלליים, יש כל מיני מקרים בודדים של רופאים שדיווחו כי קיבלו טלפונים מודאגים מהורים שטענו שהילד שלהם כבר לא אותו הדבר מאז החיסון. לי באופן אישי יש חברים שהתינוקות שלהם הושפעו בצורה דרסטית מהחיסונים". הספר כולל גם עצה מפוקפקת בנושא פוריות: "לאכול טוב, להיות בריאים, לוותר על התכניות ופשוט לתת לחיים לזרום. אין דרך טובה יותר להיכנס להריון מסקס טוב ומלא תשוקה".

למרות שהקוראים טענו שהטיפים של אלישיה "חסרי בסיס" ו"מסוכנים", היא סיפרה בראיון הנוכחי לרדבוק שהיא דבקה בהחלטות שלה ומשוכנעת שמצאה את אורח החיים הנכון לה. כשנשאלה האם הביטחון שלה כאמא הלך ופחת בעקבות הביקורות שקיבלה, היא השיבה: "ממש לא. נשים פונות אליי ברחוב ואומרות לי שהספר שלי שינה להן את החיים. אני נלהבת ומרוצה מכל בחירה שעשיתי כאמא וכפעילה טבעונית. לכל מי שיש בעיה עם זה, שיחיה עם זה. זה לא משפיע עליי".

אלישה סילברסטון כוכבת "קלולס" בראיון למגזין "רדבוק". צילום מסך
אלישה סילברסטון חושפת את הרגלי התזונה שלה בראיון ל"רדבוק"/צילום מסך

בעוד טבעונים רבים נושאים עיניהם לסילברסטון, זו מודה שיש משהו אחד שעלול לעצבן אותם. השחקנית מספרת שכשמדובר בתזונה של הבן שלה, היא מאפשרת לו מדי פעם לאכול מאכלים שאינם טבעוניים, בעיקר כשמדובר במפגשים חברתיים עם ילדים אחרים, "אני פתוחה לגמישות שלו בנוגע לאוכל. כשהוא מבלה עם ילדים אחרים שאוכלים פיצה רגילה - ואין פיצה טבעונית - אני רוצה שהוא ייהנה ויאכל פיצה עם חבריו. אני יודעת שטבעונים אחרים אולי לא יסכימו עם זה, אבל לא אכפת לי. ובכל זאת, אני דואגת שיאכל קצת אורז חום, ירקות ושעועית בבית. בתור אמא אני עושה את המיטב".

אלישיה סילברסטון, אפריל 2018. GettyImages
אלישה סילברסטון/GettyImages

סילברסטון הגישה תביעת גירושין מבעלה, המוזיקאי כריסטופר ירקי, במאי האחרון, לאחר כמעט 13 שנות נישואים. היא מגלה שכבר חזרה לעולם הדייטים - ולמען האמת גם התגעגעה לזה. "אני יוצאת לדייטים וזה מאוד מרתק להכיר אנשים מעניינים, אינטליגנטיים ושונים", היא אמרה, "אני מאוד מתרגשת שאני פנויה ופתוחה למה שיבוא. כמובן, זה מאוד מבלבל. אני כל הזמן מתקשרת לחברות שלי ושואלת אותן 'רגע, למה הוא התכוון?'. פתאום זו אני שזקוקה לטיפים".

אלישיה סילברסטון, אפריל 2018. GettyImages
לא השתנת. אלישה סילברסטון מרשימה את המעריצים/GettyImages
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כאילו לא חלפו 23 שנים מאז/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully