וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התינוקות העשירים של אינסטגרם: הורים חולקים תמונות של ילדיהם מכוסים במזומנים

13.6.2018 / 0:08

מצאנו משהו מעצבן יותר מעמוד האינסטגרם של "הילדים העשירים": התינוקות העשירים של אינסטגרם, שמצטלמים מכוסים במזומנים, לבושים בבגדי מעצבים ונוהגים ברכבי יוקרה - כשחלקם עוד לא חגגו שנה

Top 10 Media

עמוד האינסטגרם הסופר מעצבן "הילדים העשירים של אינסטגרם", המציג תמונות מאורח חייהם הראוותני של הצעירים העשירים בעולם, צבר תאוצה בשנים האחרונות והביא עמו גל של עמודי אינסטגרם דומים המתמקדים בערים שונות ברחבי העולם. הפעם אלה לא הצעירים שמצליחים לעצבן אותנו - אלא הורים זחוחים שפתחו עמוד אינסטגרם לפעוטות שלהם ומשתפים תמונות של צאצאיהם הלא מודעים לכלום מכוסים בערמות של דולרים, לבושים בבגדי מעצבים ונוהגים בדגמים קטנים של רכבי יוקרה.

התינוקות העשירים של אינסטגרם, שעוד לא עשו כלום בחייהם מלבד להיוולד למשפחה הנכונה, נראים נהנים מחיי עושר מעוררי קנאה עוד לפני שבכלל למדו ללכת. רובם כלל לא מודעים לכל העושר שמקיף אותם, אבל זה לא מונע מהורים להציג לראווה את צאציהם המפונקים שכנראה לא יצטרכו לעבוד יום בחייהם.

בין התמונות, תמצאו ילד שקיבל במתנה מיני מרצדס בנץ G קלאסי, אחר שממהר לעלות על המסוק הפרטי שלו בדרך לחופשה במונקו, עוד אחת שנהנית מארוחת בוקר מפנקת בדובאי כשהיא לבושה בחלוק בית המלון וכמה תינוקות שבקושי מלאו להם שנה והם כבר מכוסים בערמות של כסף מזומן. תתנחמו בזה שכסף לא קונה אושר. טוב על מי אנחנו עובדים? הוא לגמרי כן.

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully