וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנחנו מאוהבים: כריסי טיגן חושפת איך היא נראית אחרי לידה

23.5.2018 / 8:11

אחרי שכולנו ראינו את הדוכסית קייט מידלטון יוצאת שעות לאחר הלידה לבושה במיטב בגדיה, הדוגמנית שילדה את בנה השני לפני כמה ימים מראה תמונה אחרת. כשלגופה תחתוני רשת חד פעמיים שעוצרים את הדימום לאחר הלידה היא לא מתכוונת להסתיר או לטייח איך נראית אישה אחרי לידה

אין ספק שכל תהליך הבאת הילד לעולם הוא מרגש ומיוחד, העניין הוא שלא תמיד מדובר בתהליך פוטוגני במיוחד, או כזה שאנחנו נחשפים לצדדים הפחות אסתטיים שלו. הדוגמנית כריסי טיגן שילדה לפני מספר ימים את בנה השני העלתה תמונה לאינסטגרם שעושה הרבה כותרות בימים האחרונים והסיבה לכך היא שהיא בחרה לשתף את העוקבים שלה איך נראית אישה אחרי לידה, ויותר נכון - מה היא לובשת.

טיגן בת ה-32 הצטלמה כשהיא לבושה בתחתוני רשת כשהיא מחזיקה את בנה התינוק מיילס ביד אחת וביד השנייה אגס ארוז ברשת (רפרנס לשמם של התחתונים - "Asian pear underwear") ולידה בתה בת השנתיים, לונה. עד כה נשמע די סטנדרטי, אבל תחתוני הרשת של טיגן הם למעשה תחתוני פוסט הריון חד פעמיים שנועדו להקל על האם הטריה לאחר הלידה.

עוד בנושא:
מה חייב להיות בתוך תיק חדר הלידה?
13 דברים שאת מתה לדעת על לידה, אבל מפחדת לשאול
סקס באמת מזרז? ועוד מיתוסים על לידה

"ככה נראית אשה אמיתית"

התחתונים החד פעמיים עשויים לרוב מבד דמוי כותנה, ומובנה בתוכם פד ספיגה שנועד לעצור את הדימום שמתרחש אצל נשים רבות שבועות לאחר הלידה. בנוסף, התחתונים אינם לוחצים ומאפשרים לאם לנוע יחסית ללא הפרעה או לחצים מיותרים באזורים הרגישים.

התגובות לתמונה לא איחרו לבוא ורבים ממיליוני העוקבים של טיגן שיבחו אותה על התמונה הריאליסטית שהעלתה ועל העובדה שהיא לא לוקחת חלק בהסתרת ההשפעה שיש ללידה על הגוף הנשי. חלק מהעוקבים כתבו: "ככה נראית אישה אמתית" ואילו חלק מהאימהות הביעו הזדהות ועודדו את היולדת הטריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully