וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל קים קרדשיאן? הרמת ישבן - הניתוח הפלסטי הקטלני ביותר

26.4.2018 / 11:00

צוות משימה מיוחד של מנתחים פלסטיים הוקם בעקבות ריבוי מקרי המוות מסיבוכים לאחר ניתוח הרמת ישבן ברזילאי, שהפך פופולרי הודות לישבנים מפוארים כשל קרדשיאן וניקי מינאז'

קים קרדשיאן בשיער ורוד (אינסטגרם)

בווידאו: קים קרדשיאן מציגה טרנד פחות מסוכן - שיער ורוד

הרמת ישבן ברזילאית היא הניתוח הפלסטי הקטלני ביותר בעולם - כך מזהיר צוות מיוחד של מומחים, וקרא לכל המנתחים שמבצעים את ההליך הקוסמטי הזה לשקול היטב ולהעריך מחדש את הטכניקות הכירורגיות שמשמשות אותם במהלכו.

הרמת ישבן ברזילאית היא ניתוח קוסמטי להגדלת והרמת הישבן והיא הפכה פופולרית מאוד בשנים האחרונות הודות לכוכבות המתהדרות בישבן מפואר כמו קים קרדשיאן וניקי מינאז'. אולם, לניתוח הזה יש את שיעורי התמותה הגבוהים ביותר מבין כל הניתוחים הקוסמטיים האחרים. כוח המשימה הבינלאומי המיוחד של המומחים הוקם בעקבות 3 מקרי מוות של מטופלות במהלך או בעקבות סיבוכים של ניתוחי הרמת ישבן ברזילאית בפלורידה בשנה שעברה.

עוד בנושא:
אפקט הקרדשיאן: יותר נשים עושות הגדלת ישבן
מתיחת פנים: 10 סלבס שהגזימו עם הבוטוקס
כלל ברזל: 5 תרגילים פשוטים לחיטוב הישבן

קים קרדשיאן ווסט. GettyImages
100 אחוז טבעי? קים קרדשיאן/GettyImages

הרמת ישבן ברזילאית היא הליך שבו מנתחים משתמשים בשומן שנשאב מאזורים אחרים בגוף, כמו למשל מהמותניים, ומזריקים אותו לישבן על מנת לשוות לו מראה תפוח יותר. עלות הניתוח היא כמה עשרות אלפי שקלים, ועל פי הדיווחים הביקוש להליך הזה עלתה ביותר מחמישים אחוזים בחמש השנים האחרונות. שמו של הניתוח הוצמד לו לאחר שסרטון שתיעד את ד"ר לאונרד גרוסמן, מנתח פלסטי ואחד החלוצים בתחום הרמות הישבן, מבצע אותו באישה בברזיל בשנת 1996.

בדו"ח חמור שפרסמו המומחים נכתב: "שיעור התמותה שעומד על 1 ל-3,000 מנותחים הוא הגבוה ביותר מבין כל ההליכים הקוסמטיים המבוצעים כיום. כל כירורג שמבצע את הניתוח הזה צריך לבצע באופן מיידי הערכה מחדש של הטכניקות שלו". המומחים, ביניהם נציגים של מספר איגודים רפואיים כמו האיגוד האמריקאי של מנתחים פלסטיים, מסרו שסיבת המוות בניתוחים אלה היא ככל הנראה תוצאה של קרעים בוורידים הגדולים של שרירי הישבן, שמאפשרים לשומן לנדוד ולחסום עורקים עיקריים.

ניקי מינאז'. GettyImages
עלייה של 50 אחוזים בביקוש. ניקי מינאז'/GettyImages

נתיחות לאחר המוות שבוצעו בכמה מהמנותחות שמתו בעקבות ניתוח הרמת הישבן גילו שבחלק מהמקרים הרופאים הזריקו שומן לשכבות עמוקות בהרבה מכפי שהתכוונו. המומחים ייעצו למטופלות שמעוניינות בכל זאת לעבור את ההליך הזה לבצע אותו באופן הדרגתי ובשלבים, ולא בבת אחת. "מנתחים חייבים לדון בסיכוני התמותה של ההליך הזה עם כל מטופלת שמתעניינת בהרמת ישבן ברזילאית".

אגב, למרות ששמה של קים קרדשיאן עולה תכופות בהקשר של ניתוחי הרמת ישבן (משום שהיא מהווה השראה עבור נשים רבות המעוניינות במראה זה), היא עצמה הכחישה מכל וכל שביצעה איזשהו הליך קוסמטי שקשור בישבנה. קרדשיאן טענה מאז ומעולם שהישבן שלה הוא 100% טבעי ולפני 7 שנים היא אף עברה צילום רנטגן של ישבנה במסגרת צילומי תכנית הריאליטי "משפחת קרדשיאן", כדי להוכיח זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully