וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזיליקום, דבש וזעפרן: זה לא מתכון, זה טרנד שמות התינוקות החדש

25.4.2018 / 7:41

מעבר לים מדווחים על מגמה חדשה בתחום שמות הילדים: שמות של מאכלים. וכמו טרנדים אחרים, זה התחיל - איך לא, בהוליווד. אגב, גם בישראל תוכלו למצוא סלבס שרודפים בגינה אחרי ליצ'י, דבש ומייפל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התחילה את הטרנד. אפל מרטין, בתם של גווינית' פאלטרו וכריס מרטין, יד ביד עם בלו אייבי של ביונסה וג'יי זי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ילדים. הם חמודים כל כך שלפעמים בא לאכול אותם. אולי בגלל זה הטרנד החדש הוא לתת להם שמות של מאכלים? כשבתה הבכורה של גווינת' פאלטרו נולדה בשנת 2004 הרבה מאוד גבות הורמו כשנודע שהשם שנבחר עבורה הוא אפל (תפוח), אבל יכול להיות שפאלטרו פשוט הקדימה את זמנה. אתר ההריון וההורות BabyCenter מדווח על טרנד חדש ומעורר תיאבון בתחום שמות הילדים: מאכלים.

"שמות יוצאי דופן הפכו פופולריים לאחרונה בקרב הורים טריים ושמות של פירות, ירקות ומוצרי מזון נוספים נכנסים לאט לאט למיינסטרים", הסבירו באתר את התופעה. אז אילו שמות מככבים ברשימה הטרנדית? לבנות: סאפרון (זעפרן), קלמנטין(ה), האני (דבש), ג'ינג'ר, ברי (כמו הגבינה), אוליב (זית), רוזמרי, פיצ'ס (אפרסקים), אפריקוט (משמש), צ'רי (דובדבן) ופלאם (שזיף). אצל הבנים: באזיל (בזיליקום), קייל, בנדיקט, אנגוס, מאק, ריי (שיפון), פיג (תאנה), הרב (עשב) וצ'יפ (צורת היחיד של צ'יפס).

עוד בנושא:
תופעה: הורים קוראים לילדיהם על שם פילטרים באינסטגרם
איך השם שבחרתם לילד שלכם עשוי להשפיע על העתיד שלו?
דדי קול: אלה המפורסמים עם הכי הרבה ילדים

מארינה מקסימיליאן בלומין. ניר פקין
מארינה מקסימיליאן מטיילת עם ליצ'י/ניר פקין

בין הסלבס מעבר לים שנפלו בטרנד הזה ניתן למנות את השף ג'יימי אוליבר שלו בנות בשם פופי (פרג) והאני (דבש), השחקנית דרו בארימור שקראה לבתה אוליב (זית), אותו שם שבחרו גם השחקנית איילה פישר והקומיקאי סשה ברון כהן לתת לבתם.

אגב, כמו טרנדים אחרים גם זה לא פסח על סלבס ארצנו: לבתה של מרינה מקסימיליאן קוראים ליצ'י, למיכל ואסף אמדורסקי בת בשם נינה דבש ולגיל ריבה יש בת בשם מייפל. אם אתם מצפים לתינוק או תינוקת ומחפשים השראה אולי כדאי לכם להציץ ברשימה שהכנתם לסופר. מזל טוב ובתיאבון!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully