וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה קלוריות אפשר לשרוף בניקיונות לפסח?

22.3.2018 / 6:27

אולי אתם נמנים על יחידי הסגולה שפשוט אוהבים לנקות. אבל אם אתם כמו רוב האנשים, כנראה שגם אתם זקוקים ל"פוש" קטן שישכנע אתכם להרים מגב. המידע הזה בטוח יעזור למוטיבציה שלכם

אבא גרם לפעוטה שלו לנקות את הבית/HOW TO DAD

בווידאו: לא חייבים לנקות לבד, אפשר להיעזר בילדים

יכול להיות שאתם נמנים על יחידי הסגולה שהם חולי ניקיון וריח של אקונומיקה ומגע של מטלית רטובה מעבירים בגבם צמרמורות של עונג. אם כן, אז חג הפסח והניקיונות שאופייניים לתקופה המקדימה אותו הם בוודאי שעתכם היפה ביותר.

אבל אם אתם כמו רוב האנשים לא רואים בשאיבת אבק וניקוי תריסים תחביב, כנראה שגם עליכם רובצות מטלות הניקיון כעול על צוואר. מצד שני, יש דברים שחייבים לעשות לפחות פעם בשנה - כמו ניקוי תריסים, מיון וזריקת חפצים מיותרים ועוד, ואחרי שאנחנו כבר מצליחים להזיז את עצמנו ולעשות אותם אנחנו מרגישים הרבה יותר טוב. אמנם לא כולם אוהבים לנקות, אבל מי לא אוהב בית נקי?

אז עבור מי שמחפשים את המשהו הקטן שיתן להם את ה"פוש" הדרוש כדי לשלוף את כפפות הגומי, הדלי והמגב, פנינו לגלית פרי, סמנכ"לית הדרכה של סטודיו סי, ושאלנו אותה כמה קלוריות אפשר לשרוף במהלך ביצוע עבודות ניקיון ביתיות. ההסברים שלה בהחלט נותנים מוטיבציה. לחצו על הכרטיסיות כדי לגלות כמה קלוריות תשרפו בכל אחת מהמטלות הללו:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully