וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

11 טיפים שהופכים את החיים של הורים לקצת יותר קלים

18.2.2018 / 0:00

להיות הורה זה לא קל בכלל (ויש שיאמרו קשה רצח), אבל יש כמה דברים שעשויים להפוך את המשימה הזו לקלה מעט יותר. שאלנו את ההורים של "צרת רבים" מה הטיפים שלהם. הנה הטובים ביותר

פייסבוק

בסרטון: האבות האלה מצאו את השיטות הכי מצחיקות לטפל בילדים שלהם

להיות הורה זה דבר מדהים, אבל זו גם משימה לא פשוטה - אתם כל הזמן עייפים, כל הזמן צריכים אתכם, וחצי מהזמן מישהו כועס עליכם. כדי לא לשקוע בתוך כל הקושי הזה, שאלנו את החברים בקבוצת הפייסבוק "צרת רבים" (נו, הצטרפתם כבר?) מה הטיפים שהופכים את החיים שלהם כהורים לקלים קצת יותר. קיבלנו שם כמה תשובות מאוד יעילות, ואת הטובות ביותר אספנו עבורכם. לגזור ולשמור.

עוד בנושא:
פריט האמבטיה ששולח אלפי ילדים לחדר מיון מדי שנה
מה עושים עם הציורים שהילד מביא מהגן?
האם כדאי להעיר את הילד בלילה בשביל לעשות פיפי?

אז איך עושים את זה קל יותר? הדבר הכי טוב שאתם יכולים לעשות הוא לבקש עזרה כשקשה לכם. אם אתם מהאנשים שאין להם עזרה זמינה, אתם יכולים לשלם על עזרה - מנקה לבית, בייביסיטר שתאפשר לכן להתאוורר בערב, שירותי כביסה וגיהוץ או שכנה שתבוא לשחק עם הילדים שלכם. אם זה נראה לכם כמו בזבוז של כסף - אתם טועים. מחקר שנערך השנה באוניברסיטת בריטיש קולומביה בקנדה גילה כי השימוש הנכון ביותר בכסף הוא "קניית זמן", קרי תשלום עבור שירותים שחוסכים זמן והופכים את החיים לקלים יותר.

אבל עזרה בבית זה לא הכל. הנה רשימת הטיפים המלאה שתהפוך את השגרה שלכם לנסבלת יותר. אתם מוזמנים לדרג את הטיפים הכי טובים, ולהציע לנו בתגובות טיפים נוספים.

  • עוד באותו נושא:
  • הורות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully