וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה אומרת שפת הגוף של קייט מידלטון על היחסים שלה עם ילדיה?

14.2.2018 / 6:15

מומחית לשפת גוף ניתחה את התמונות של המשפחה המלכותית ויש לה כמה תובנות מעניינות על הדינמיקה המשפחתית של מידלטון והנסיך וויליאם עם ילדיהם ג'ורג' ושרלוט. גם אתם יכולים לקחת מהם כמה טיפים

רויטרס

בסרטון: המשפחה המלכותית מגיעה לקנדה

קייט מידלטון היא אחת האמהות המפורסמות ביותר בעולם. מתוקף תפקידיה המלכותיים, יוצא לנו לראות אותה לא פעם עם ילדיה בהופעות ציבוריות מאוד ונדמה לנו לפעמים שאנחנו כמעט מכירים אותה. זאת, בין השאר בשל הגישה הבלתי אמצעית שהיא ובעלה הנסיך וויליאם דוגלים בה במפגשים עם התקשורת, בשונה מהקו המאופק והרשמי מאוד של המלכה אליזבת', למשל.

בשל העובדה שכל הופעה פומבית כזאת של המשפחה המלכותית מצולמת באינטנסיביות על ידי אינספור מצלמות, מתאפשר לנו להיחשף למחוות הגוף שלה, להבעות הפנים ולאינטראקציה שלה עם ילדיה - הנסיך ג'ורג' והנסיכה שרלוט (שבקרוב יצטרף אליהם תינוק נוסף). פאטי ווד, מומחית לשפת גוף סיפרה בראיון לאתר Good Housekeeping על רשמיה משפת הגוף של מידלטון ומה ניתן ללמוד ממנה על מערכת היחסים שלה עם ילדיה וסגנון ההורות שלה.

עוד בנושא:
אסור לריב ליד הילדים? קלישאות ההורות שכדאי שתשכחו
7 דברים שאתם צריכים לעשות כדי להיות השפעה טובה על הילדים
כך תצלמו תמונות מעולות של הילדים שלכם

הנסיך וויליאם קייט מידלטון הנסיכה שרלוט והנסיך ג'ורג' בביקור בקנדה 30 ספטמבר 2016. רויטרס
מתעלמת מהצלמים ויוצרת קשר עין עם הילדים. הנסיך וויליאם, הדוכסית קייט וילדיהם ג'ורג' ושרלוט/רויטרס
הנסיכה שרלוט בביקור בקנדה 30 ספטמבר 2016. רויטרס
חיוכים בפה פתוח מעידים על אושר ספונטני. קייט מידלטון ובתה שרלוט/רויטרס

הדבר הראשון שבו מבחינים הוא שהיא תמיד יוצרת קשר עין עם הילדים שלה. "במקום לשים לב לצלמים ולעיתונאים שמקיפים אותה, קייט משדרת לילדיה שהרגע הזה הוא קודם כל רגע משפחתי", אומרת ווד. "זה מאפשר לה לייצר זיכרונות משפחתיים מיוחדים גם בנסיבות הציבוריות הללו".

מידלטון גם לא נותנת למעמדים הציבוריים לפגוע באופייה הקליל: "לא נדיר לראות את קייט ואת וויליאם מחייכים בפה פתוח, חיוך מלא שיניים. החיוכים המדבקים הללו מעידים על אושר ספונטני", לדברי ווד.

קייט מידלטון, הנסיך וויליאם וילדיהם בביקור בוורשה, 17 יולי 2017. GettyImages
מרבה להחזיק את הילדים על ידיה ועוטפת את רגליהם בחיבוק רופף. מידלטון ובתה שרלוט בביקור בפולין/GettyImages

מידלטון מרבה להשען לאחור או לכרוע כדי לראות טוב יותר את ילדיה ולשוחח איתם בגובה העיניים שלהם. זה מאפשר לה להבחין מיד אם אחד מילדיה חש לא בנוח, מבוהל או עייף בתוך הסיטואציות ההמוניות שבהן הן מופיעים לעתים. "היא סורקת את פניהם כל הזמן כדי לוודא שהם בסדר", אומרת בלנקה קוב, מומחית נוספת לשפת גוף. "זאת מעין 'מדידת חום' רגשית שהיא מבצעת בשגרתיות כדי לדעת שהכל טוב איתם".

פעמים רבות נראה את קייט מחזיקה על הידיים לפחות אחד מהילדים שלה. "פרט ראוי לציון הוא שאנחנו רואים הרבה מקרים שבהם ידה של מידלטון עוטפת בעדינות את רגלי ילדיה כשהיא נושאת אותם", אומרת ווד. החיבוק הרופף הזה מעיד על כך שהיא סומכת על הילדים ונותנת להם חופש לחקור את סביבתם.

קייט מידלטון והנסיכה שרלוט במרפסת ארמון בקינגהאם בעת מצעד לכבוד יום ההולדת של המלכה, 17 יוני 2017. GettyImages
מרבה להשען או להתכופף כדי לראות טוב יותר את ילדיה ולשוחח איתם בגובה העיניים שלהם. מידלטון והנסיכה שרלוט ביום ההולדת למלכה/GettyImages

בהופעות הפומביות הרבות של המשפחה המלכותית הזדמן לנו לראות את מידלטון עושה הכל: מנחמת את ילדיה, רוקדת איתם, משחקת, צוחקת ומחבקת. במחשבה ראשונה אלו פעולות טבעיות ומובנות מאליהן של אם עם ילדיה, אבל במחשבה שנייה זאת לא התנהגות מאוד נפוצה בקרב אנשים מפורסמים כמותם. "פעם אחר פעם מידלטון מוכיחה שהפוקוס שלה הוא על הילדים ולא על אף אחד אחר. היא לעולם לא מושכת אותם ביד או צועדת לפניהם", אומרת ווד. "במקום זאת, היא נוהגת בהם כשווים ובעלה נוהג כמותה".

קייט מידלטון, הנסיך וויליאם וילדיהם בביקור בוורשה, 17 יולי 2017. GettyImages
דברים קטנים, כמו ללכת בשורה אחת/GettyImages

התמונות המשותפות של המשפחה המלכותית מעידות על כך שהם יחידה מאוחדת. "דברים קטנים, כמו ללכת בשורה אחת עם הילדים מראים על מאזן כוחות שוויוני בין וויליאם וקייט. למרות שברור מהדינמיקה הזוגית והמשפחתית שלהם שמידלטון היא זאת שמנהלת ומובילה את חיי המשפחה (והנסיך וויליאם אף הודה בכך בעצמו באחד הראיונות שלו לתקשורת), ניכר שבני הזוג מתואמים מאוד ביניהם. "ברור שיש תיאום ברמה גבוהה בין וויליאם, קייט והילדים, משום שהם משקפים את הבעות הפנים זה של זה", מסבירה קוב.

כעת נשאלת השאלה האם ובאיזה אופן תשפיע לידת ילדם השלישי של בני הזוג על הדינמיקה המשפחתית של בני המלוכה החביבים הללו. הניחוש שלנו? הכל ימשיך להראות שם מושלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully