וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלה תנוחות הסקס שאתם הכי מפחדים לנסות בעצמכם

9.2.2018 / 0:18

אתם לא לבד: מחקר מצא שגברים ונשים - טובים ככל שיהיו במיטה - מעדיפים לשכב בתנוחה המיסיונרית ולחוצים לנסות תנוחות מוכרות אחרות. לא תאמינו מהי התנוחה שכמעט חצי מהגברים חוששים לנסות במיטה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

זה מה שקורה באליפות העולם בסקס באויר/צילום: יוטיוב, עריכה: יוסי אלטר

בסרטון - הכירו את תחרות ה"סקס באויר" עם האנשים שמתאמנים על תנוחות לבדם

זוגות רבים מתקשים לדבר על סקס, גם אחרי תקופה ארוכה של זוגיות. לחלקם לוקח שנים לבנות ביטחון ואמון עם בן הזוג כדי לחשוף בפניו את הרצונות הכמוסים שלהם בחדר המיטות. אולם, מחקר מצא שגם כשזוגות מגיעים לנקודה שבה הם מרגישים חופשי לשתף את בן הזוג - הם עדיין נתקלים בחרדה כשהרגע לפעול מגיע. מתברר שיש מספר תנוחות סקס שגברים ונשים מאוד חוששים לנסות, גם אם הם ממש רוצים בזה.

מחקר חדש שנערך בידי Superdrug Online Doctor חושף מה הן תנוחות הסקס שגברים ונשים הכי להוטים לנסות. במחקר השתתפו 1,000 גברים ונשים מאירופה ומאמריקה שנמצאים במערכת יחסים. באופן מפתיע, כמעט מחצית מהגברים חרדים לנסות תנוחה מאוד פופולרית.

גבר ואישה עושים סקס במיטה. ShutterStock
מהן תנוחות הסקס שמפחידות אתכם? (ספק: ShutterStock)/ShutterStock

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

המיסיונרית היא אחת מתנוחות הסקס הכי מסוכנות. מה במקום הראשון?

לכתבה המלאה

מסתבר שיותר מ-42 אחוזים מהגברים מודים שהם לחוצים מהמחשבה לנסות את תנוחת 69 (בה בני הזוג מעניקים זה לזה עינוג אוראלי). גם בקרב הנשים יש רוב מוחץ לאותם פחדים: 56.8 אחוזים מהנשים מודות שתנוחת 69 לא באה בחשבון מבחינתן - אל אף שרובן היו מעוניינות בתיאוריה לנסות אותה.

במקום השני ברשימת תנוחות המין המלחיצות נמצא המין האנאלי. 30.5 אחוזים מהגברים ו-54.6 אחוזים מהנשים חרדים מהתנוחה. אחריה בתור נמצאת תנוחת "המריצה", עם 18.6 אחוזים מהגברים ו-24.8 אחוזים מהנשים.

תנוחת המריצה בסקס. glamerotica101,
למקרה שתיהתם - זו תנוחת המריצה/glamerotica101

באופן לא מפתיע, התנוחה המיסיונרית היא זו שהכי פחות מטילה אימה, עם 0.8 אחוזים מהגברים ואחוז אחד בלבד מהנשים שמודים שהיא בכל זאת מלחיצה אותם. עוד בתחתית הרשימה נמצא ה"דוגי סטייל" ו"הבוקרת". המחקר מצא גם שבהשוואה לגברים אמריקאים, גברים אירופאים לחוצים יותר מאוננות, דיבור מלוכלך ומין אוראלי.

  • עוד באותו נושא:
  • סקס
  • מין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully