וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש טמפון חדש והוא נראה אחרת לגמרי ממה שהתרגלנו

6.2.2018 / 11:41

רופא נשים בריטי הגיע למסקנה שהטמפונים שקיימים כיום בשוק פשוט לא מספיק טובים, אז הוא המציא אחד חדש שאמור לשנות לחלוטין את האופן שבו אנחנו קונות מוצרי היגיינה. ככה זה נראה

טמפליינר טמפון חדש שמשולב עם מגן תחתון. אתר רשמי
גם טמפון וגם מגן תחתון במוצר אחד. הטמפליינר/אתר רשמי

נשים שמשתמשות בטמפונים בזמן המחזור החודשי שלהן בדרך כלל נאמנות לסוג מסויים - הן רגילות אליו, סומכות עליו ויעדיפו לא להמר על סוג אחר. זאת, למרות שכולנו יודעות שאין הרבה הבדל בין הסוגים והמותגים השונים. האריזה שונה, המיתוג, דרגת הספיגה, עם מוליך או בלי... אבל בסופו של דבר כל הטמפונים נראים ומתפקדים אותו הדבר. לכן, ההודעה על המצאתו של טמפון חדש בעיצוב שונה ממה שהכרנו עד היום עוררה סקרנות רבה ברחבי העולם. היות שמדובר בתחום שלא ראינו בו יותר מדי חידושים והמצאות לאורך השנים.

ה"טמפליינר" (Tampliner) הוא מעין שילוב של טמפון ומגן תחתון, שמבטיח למנוע נזילות בימים שבהם הדימום כבד במיוחד. מדובר ברעיון מעניין, שכן נשים רבות נוהגות לצוות לטמפון גם מגן תחתון למניעת נזילות, כך שהמוצר החדש שמיוצר על ידי חברת Callaly הבריטית אמור לספק פיתרון של 2 ב-1 ולחסוך את הצורך בקניית שני מוצרי היגיינה שונים.

עוד בנושא:
הגביע הקדוש: מה זה גביעונית ולמה כולן מדברות על זה?
9 עובדות שכדאי לדעת על המחזור החודשי
כל הדברים שאסור לנשים לעשות כשהן במחזור

טמפליינר טמפון חדש שמשולב עם מגן תחתון. אתר רשמי
האם זה ישנה את האופן שבו נשים משתמשות במוצרי היגיינה? לא בטוח/אתר רשמי

הטמפליינר פותח על ידי גניקולוג בשם אלכס הואי, שהיה מתוסכל מחוסר ההיצע בתחום וסבר שהמוצרים שקיימים כיום בשוק הם לא נוחים מספיק או מועדים לדליפות ותאונות לא נעימות (תובנות מרחיקות לכת כשלוקחים בחשבון שמדובר בגבר שאין לו ניסיון אישי עם טמפונים). לכן, הוא החליט לנסות ולפתח מוצר חדש בעצמו.

השימוש במוצר החדש נעשה בצורה דומה לטמפון רגיל: פשוט דוחפים את הטמפון דרך החור הייעודי במגן התחתון שמחובר אליו, ומחדירים אותו לנרתיק. החלק של מגן התחתון שמחובר אליו נפתח ואמור לספק את ההגנה הנוספת מפני דליפות ונזילות. באתר החברה מבטיחים שהטמפון מיוצר מחומרים איכותיים שמבטיחים שהוא לא ישאיר סיבים בגוף בתהליך ייצור סטרילי. בנוסף, נטען שהוא גם ידידותי יותר לסביבה מטמפונים אחרים וכי הוא מתכלה ב-95 אחוזים.

את המוצר החדש לא תוכלו למצוא על המדפים עדיין, אך ניתן לרכוש אותו אונליין באתר החברה במחיר של 8 ליש"ט לחבילה של 16 טמפונים (כ-37 ¤).

עוד באותו נושא

אני רק שאלה: האם טמפונים מסוכנים לבריאות?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully