וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדאי להתחיל לדאוג: הסיבה האמיתית בגללה אנחנו שותים אלכוהול

4.1.2018 / 10:06

רובנו נוהגים לשתות שתייה חריפה בתדירות כזו או אחרת, אך מדוע בעצם אנחנו עושים את זה? על פי מחקר מדאיג שהתפרסם לאחרונה, רוב האנשים שותים כדי לשכוח מהצרות ולהתמודד עם לחצים

חמש עובדות על בירה/מערכת וואלה! News

בווידאו: עובדות על בירה

בין אם זו בירה עם חברים או כוס יין בדייט רומנטי, רובנו נוהגים לשתות אלכוהול בתדירות כזו או אחרת, אבל למה בעצם אנחנו עושים את זה? ובכן, על פי מחקר שנערך לגבי הרגלי השתייה של משקאות חריפים בבריטניה, רוב האנשים (58 אחוזים מהנשאלים, בגילאים 18 עד 75) שותים כדי להתמודד עם לחצי היום יום שמאיימים להכריע אותם.

נתוני הסקר שערכו החוקרים העלו שמבין האנשים ששותים, 47 אחוזים עושים זאת כדי לעודד את עצמם כשהם במצב רוח שפוף. האופי המדאיג של הנתונים מתלווה גם ל-41 האחוזים ששותים כדי לפתור מצבים של דכאון או מתח ול-38 אחוזים שטענו שהם שותים כדי לשכוח מהצרות שלהם, לפחות חלק מהזמן.

עוד בנושא:
זריקת אורגזמה: ההליך שמשפר פלאים את חיי המין
תיעוד מזעזע מסין: עוברי אורח סירבו לסייע לקשיש שגסס למוות ברחוב

גיף שוטים. מערכת וואלה!
אנשים השייכים למעמדים הנמוכים יותר של החברה שותים כדרך לפתרון בעיות יותר מאשר אלה מהמעמדים הגבוהים/מערכת וואלה!

המחקר נערך על ידי ארגון בשם Drinkaware (מודעות לשתייה), שטוען כי אנשים השייכים למעמדים הנמוכים יותר של החברה שותים כדרך לפתרון בעיות יותר מאשר אלה מהמעמדים הגבוהים.

ג'ואנה רוג, בת 22 מלונדון, סיפרה לארגון על הסיבות שגורמות לה לשתות אלכוהול באופן תדיר. "החיים יכולים להיות מלחיצים מאוד עבורי בזמן שאני עושה כמיטב יכולתי כדי לתמרן בין דרישות החיים, העבודה והלימודים בעיר גדולה", אמרה, "יש שבועות בהם אני שותה בכל יום כדי להמשיך הלאה. אני יודעת שזה לא טוב אבל זה משחרר ועוזר לי לשכוח באופן זמני מהדאגות. יותר מדי אנשים פונים לבקבוק כשלא הולך, לכולנו כדאי לנסות למצוא דרכים אחרות להתמודד".

יושבת ראש הארגון, איליין הינדל, אמרה: "בזמן שאנשים חושבים שלשתות אחרי יום קשה יעזור להם להירגע, בטווח הארוך זה יכול לתרום לתחושות הדיכאון והחרדה שלהם ולגרום להם לחוש לחוצים יותר. התופעה הזו מאוד מדאיגה".

  • עוד באותו נושא:
  • אלכוהול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully