וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פח הזבל של ההיסטוריה: מה עושים עם הציורים שהילד מביא מהגן?

2.2.2018 / 7:14

רימונים נוטפי גואש בראש השנה, חנוכיות רעועות בחנוכה ותועפות של ניירות מקושקשים - איפה אנחנו אמורים לאחסן את כל ה"יצירות" האלה שהילדים מביאים מהגן? שאלנו הורים ואלה היו התשובות הכי טובות שלהם

ציור ילדים. ShutterStock
לשמור או לזרוק? ציור ילדים/ShutterStock

בכל יום כשהילדים שלכם חוזרים מהגן הם מביאים איתם לפחות עוד יצירת "אומנות" אחת: ציור, הדבקה, גלילי נייר טואלט שקושטו בנצנצים בפרץ יצירתיות של הגננת... וזה עוד לפני שדיברנו בכלל על מה שקורה סביב החגים: שופרות ורימונים נוטפי גואש בראש השנה, חנוכיות מחומרים דליקים בחנוכה, עציצים בט"ו בשבט, מסכות בפורים ותינוקות פלסטיק קטנים ומקריפים בתיבות קלקר בואכה פסח.

כהורים, אנחנו מתמודדים ברמה יומיומית עם הדילמה: לשמור או לזרוק? ובדרך כלל אחרי שאנחנו לוקחים נשימה ונרגעים, אנחנו מבינים שהם הילדים שלנו ואנחנו לא באמת יכולים לזרוק אותם. אבל מה עושים עם כל היצירות? בהנחה שאין לכם שטח אחסון בלתי מוגבל, מתישהו תצטרכו להיפטר מהציורים של הילדים. האם אתם עושים זאת במוקדם, או במאוחר. זורקים מיד, או עושים ניקיון פסח פעם בשנה?

שאלנו הורים בקבוצת הפייסבוק המעולה שלנו "צרת רבים" מה הם עושים עם הציורים שהילדים מביאים מהגן - אלה היו התשובות הכי טובות שלהם (ואתם מוזמנים לדרג אותן בעצמכם):

עוד בנושא:
הורות זה כיף: אלה ציורי הילדים הכי מדאיגים שראינו
אמא בצד אחד, אבא בצד שני: אבחון ציורי ילדים להורים גרושים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully