וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המולטי-טאלנט החדש של עולם הטיפוח: הכירו את שמן הרוז היפ

18.1.2018 / 7:16

אם אתם צרכני טיפוח שמקפידים להתעדכן בכל הטרנדים החמים בוודאי כבר שמעתם על שמן הרוז היפ. ואם לא, זה הזמן להכיר את השמן הטבעי שמחליק נקבוביות, מטשטש צלקות ומצעיר את העור

שמן רוז היפ של The Ordinary. אסוס, צילום מסך
שמן רוז היפ של חברת The Ordinary/צילום מסך, אסוס

אחרי בהלת החומצות, ששלחה את כל מי שעור הפנים שלו הוא נר לרגליו להצטייד במגוון תמרוקים ותכשירים המכילים חומצה הילארונית, לקטית או סליצילית, מסתמן שהדבר החם הבא שאמור לעזור לנו להילחם בפגעי הזמן, מזג האוויר והחיים בכלל הוא שמנים. שמנים טיפוליים נחשבים כיום לדרך טבעית ובריאה יותר להעניק לחות לעור ולסייע לו לשמור עליה, כמו גם לעזור לו בשיקום נזקים. ומעל כל השמנים הטבעיים הללו, בולט שם אחד במיוחד שמרבה לעלות בקבוצות פייסבוק המוקדשות לתחום הטיפול – שמן רוז היפ.

"צריך להבין עיקרון בסיסי מאוד כשנגשים לעבוד עם העור- עור לא אוהב מים. מים מייבשים אותו", מסבירה אוראל מור יוסף, המתמחה בשיטות טיפול טבעיות בעור. "כל סנדלר יגיד לכם למרוח שמן על נעלי העור שלכם אם אתם רוצים לשמור עליהן. השמן מגן על העור, מזין אותו עד לשכבות העמוקות וכך שומר על האלסטיות והגמישות שלו".

עוד בנושא:
שאלנו רופאי עור מה הסוד שלהם לעור פנים צעיר
איך קוסמטיקאיות שומרות על העור שלהן בחורף?
שיר אלמליח בודקת: איך לשמור על הפנים חלקות וצעירות?

פירות שיח רוז היפ ורד הבר. ShutterStock
עשיר בנוגדי חמצון שהם התשובה של הטבע להזדקנות. שיח רוז היפ/ShutterStock

שמן רוז היפ מופק מזרעי הפירות של שיח ורד הבר ויש בו ריכוז גבוה של נוגדי חמצון (כמו ויטמין C, E ו-A) שהם התשובה של הטבע לתהליך ההזדקנות או ההתחמצנות, מסבירה מור יוסף. לדבריה, רוז היפ הוא שמן עשיר מאוד עם יתרון מפתיע: "שמנים עשירים ברוב המקרים יהיו כבדים וישאירו תחושת שומניות על הפנים שמאתגרת מאוד נשים שרגילות ואוהבות להתאפר. הגאונות ברוז היפ זה השילוב של שמן עשיר ביותר יחד עם קלילות ותחושה חלקה וזוהרת. השימוש בו פוטר אותי מלבחור בין הזנה עמוקה הנדרשת בחיי היומיום שלנו (בעקבות נזקי מזג אוויר, תזונה לקויה, סטרס ועוד) לבין נוחות, שלרוב היא קריטריון מרכזי בשגרת היומיום שלנו. הרוז היפ הוא מולטי טאלנט".

עוד באותו נושא

למה פתאום כולן רוצות לשים חומצה על הפנים?

לכתבה המלאה

תכשיר אנטי אייג'ינג מושלם

אז מה בדיוק השמן הזה עושה לעור שלנו ואיך? "החומצה הרטינואית שהוא מכיל נקשרת לקרומים של תאי העור, מאיצה את התחדשותם ומסייעת להם לייצר תאים חזקים ויציבים. כתוצאה מכך יש הגברת ייצור של סיבי אלסטין וקולגן, שתורמים לאיזון הלחות הטבעית הנחוצה לעור", מסבירה מור יוסף ומסכמת: "שמן רוז היפ הוא תכשיר אנטיאייג'ינג מושלם".

אוראל מור יוסף קוסמטיקאית טבעית. באדיבות המצולמים
מייתר את הצורך לבחור בין הזנה עמוקה לבין נוחות. אוראל מור יוסף/באדיבות המצולמים

למי זה טוב? הרוז היפ מתאים למנעד רחב של שימושים לדברי הקוסמטיקאית, כאשר בקצה אחד בעיות רפואיות כמו קלואידים (הצטלקויות לא תקינות של העור לאחר פציעה, חתך או אקנה), פסוראזיס, אקזמה, אקנה ועור שניזוק מכימותרפיה, ובקצה השני טיפוח יומיומי לקבלת עור חלק, צעיר ומבריק. הוא מתאים גם לעור שומני וגם לעור דק, יבש וסדוק. מצוין בטיפול ומניעה של קמטוטים על הפנים, ריפוי של חתכים, שיפור כתמי פיגמנטציה וצלקות, טוב לנקבוביות פתוחות והחלקה ומניעה של צלוליט.

לפני שרצים לקנות תכשיר המבוסס או מכיל שמן רוז היפ, עוד טיפ אחרון מהמומחית – מור יוסף מדגישה שיש להקפיד על איכות השמנים ולרכוש שמנים בכבישה קרה. "את שמן הרוז היפ אפשר למרוח ישירות על העור או לערבב עם שמנים אחרים. להארכת חיי המדף רצוי להוסיף לו ויטמין E".

אוראל מור יוסף היא בעלת מרפאות "רפואת אור" - דיקור קוסמטי, קוסמטיקה טבעית ורפואה סינית בת"א ובקריית טבעון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully