וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצות להשאר צעירות ויפות? תסתפקו בשני ילדים

26.12.2017 / 6:49

מחקר גילה שנשים שילדו יותר משני ילדים נראו מבוגרות יותר ויפות פחות מנשים שהסתפקו בילד אחד או שניים. כבר יש לך יותר משני ילדים? לא נורא, לפחות עכשיו יש לך את מי להאשים בקמטים

קייט מידלטון, הנסיך וויליאם וילדיהם בביקור בוורשה, 17 יולי 2017. GettyImages
השלישי בדרך. הנסיך וויליאם, הדוכסית קייט ושני ילדיהם ג'ורג' ושרלוט/GettyImages

קרמים, סרומים, זריקות בוטוקס ואפילו מתיחת פנים – נראה שיש מעט מאוד דברים שנשים יבחלו בהם כדי לשמור על מראה עור פנים צעיר. אבל הנה משהו שנשים אולי לא חשבו לעשות כדי לשמור על נעוריהן – לעשות פחות ילדים. חוקרים גילו שנשים שמסתפקות בילד אחד או מקסימום שניים שומרות על מראה צעיר ומושך יותר מנשים שיולדות יותר ילדים.

במסגרת המחקר, שהיה שיתוף פעולה בין אוניברסיטה פולנית ואוניברסיטת באת' הבריטית, ביקשו החוקרים מלמעלה מ-500 אנשים להתבונן בתמונות של נשים בגיל העמידה ולדרג את יופיין. הנשים שילדו יותר ילדים נחשבו ל"הכי פחות יפות", על ידי המדרגים. החוקרים הסבירו שהריון, הנקה וטיפול בילדים גובים מחיר כבד מהגוף משום שהם מגבירים סטרס שיוצר תהליך חמצון שתורם להזדקנות מוקדמת.

עוד בנושא:
טיפולי האנטי אייג'ינג הכי חדישים ופורצי דרך
עיסוי הפנים הפשוט שמבטיח מראה צעיר ורזה יותר
לילדים שניים יש סיכוי גדול יותר להיות עבריינים

בר רפאלי. ניר פקין
פה בינתיים הכל נראה נהדר. בר רפאלי, אם לשתיים/ניר פקין

מחקר שהתפרסם בשנת 2016 ונערך על ידי אנתרופולוגים מאוניברסיטת ייל בארה"ב גילו אף הוא ראיות לכך שהולדת ילדים עשויה להאיץ את תהליך ההזדקנות בנשים, לאחר שדגימות דם שנלקחו מנשים לאחר גיל הבלות גילו נזק משמעותית גדול יותר לדנ"א של נשים שחוו לפחות 4 הריונות.

מן הסתם, האופן שבו יושפע המראה החיצוני הוא לא שיקול שחייב להיכלל במסגרת הגורמים והשיקולים שאנשים ונשים לוקחים בחשבון בבואם להחליט כמה ילדים הם רוצים להביא לעולם והאם הם מעוניינים במשפחה גדולה או קטנה. אבל אולי זה ינחם מישהי אם היא תוכל להאשים את הילדים שלה (גם) בקמט החדש שהופיע בזווית השפתיים או בין הגבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully