וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשבתם שהנשירה שלכם גרועה? תראו את זה

19.12.2017 / 9:56

רובכם בוודאי שמעתם על דיכאון לאחר לידה, טחורים ועליה במשקל, אבל מעטים מכירים את אחת הבעיות האסתטיות שפוגעות בנשים לאחר לידה - נשירת שיער. סרטון אינסטגרם אחד הצליח לטלטל אותנו

מערכת וואלה!

הסרטון הזה הוא אחד הדברים המטרידים אבל האמיתיים ביותר שראינו לאחרונה, והוא חושף את מה שאתם לא יודעים על חופשת הלידה – נשירת שיער מאסיבית. כריסטינה קרייטל, אמא יחסית טרייה ומעצבת שיער מיוטה, חלקה באינסטגרם שלה סרטון ובו היא מראה איך היא תולשת מאוד בעדינות את שערותיה של אישה שילדה לפני כמה חודשים והגיעה אליה לתספורת. מעבר לעובדה שמדובר במראה לא פשוט, אתם בוודאי תוהים למה זה בכלל קורה?

עוד בנושא:
בחני את עצמך: האם את סובלת מנשירה עונתית או קבועה?
שביל באמצע: 6 עובדות על השיער שלכם שאתם חייבים להכיר
13 דברים שאת מתה לדעת על לידה, אבל מפחדת לשאול

באופן טבעי כ-90 אחוזים מהשיער מצוי במצב של צמיחה בעוד כ-10 עד 15 אחוזים ממנו נמצא במצב של מנוחה. בהריון, הודות לרמות גבוהות של אסטרוגן, פרק הצמיחה של השיער אורך ופחות שיער נושר. זו הסיבה שנשים רבות מעידות על כך שהשיער שלהן היה במצבו הטוב ביותר בתקופת ההריון. הבעיה היא שהמצב חוזר לקדמותו לאחר הלידה ומותיר אימהות רבות שבורות לב.

הסיבה לכך נעוצה, כמו דברים אחרים בזמן ההריון, בהורמונים. לאחר הלידה, רמת האסטרוגן צונחת, והרבה יותר זקיקי שיער נכנסים לשלב המנוחה. לא כל הנשים מבחינות בשינויים דרמטיים בשערותיהן במהלך ההריון או לאחר הלידה, והדבר אופייני יותר בבעלות שיער ארוך. כך או כך, ברוב המקרים קצב הצמיחה חוזר לעצמו וכך גם השיער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully