וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבעל הכין אורז, לא תאמינו במה הוא השתמש ככוס מדידה

14.12.2017 / 10:26

יום אחד פתחה סינדי הובס את המזווה ומצאה את הגביעונית שלה בתוך שקית אורז. הרבה תרחישים מחרידים עברו לה בראש עד ששאלה את בעלה למה היא שם, והתשובה שלו היתה פרייסלס

הדרך הנכונה להכין אורז מושלם/צילום: יוסי ציפקיס בימוי: גיא גורן

בסרטון: זו הדרך הנכונה להכין אורז

יום אחד סינדי הובס פתחה את המזווה וחשכו עיניה. בתוך שקית אורז פתוחה נחה לה בשלווה הגביעונית שלה. הובס המזועזעת צילמה את המחזה הסוריאליסטי ושלחה את התמונה לבעלה בצירוף השאלה: "מה זה עושה בתוך האורז?". והתשובה שלו היתה כל מה שהיא קיוותה לא לשמוע: "השתמשתי בזה כדי להכין אורז אתמול – היה צריך למדוד 3 כוסות".

גביעונית באורז. פייסבוק, צילום מסך
כמה גביעוניות זה כוס אורז? ההתכתבות בין סינדי הובס ובעלה/צילום מסך, פייסבוק

אז כן, כמו שהובס חששה, בעלה חשב שהגביעונית שמשמשת אותה בימי המחזור החודשי היא כוס מדידה לאורז (והובס בי לייק: אני חושבת שאני תמותי שם!). אבל כשהיא ניסתה להסביר לו את הטעות שעשה הוא התגלה כעפיפון אפילו יותר גדול כשבלבל בין המילה האנגלית לגביעונית (menstrual cup) ובין מרק מיניסטרונה (minestrone soup). כנראה שבשלב הזה הובס כבר איבדה את זה לגמרי או שהיא הרימה ידיים מהניסיון להסביר לבעלה הכושל מה הוא עשה, אז היא שלחה אותו לגוגל: "לא מיניסטרונה! גביעונית! תגגל את זה". ואז סוף סוף נפל לו האסימון: "Oh fuck!" היו מילותיו המדוייקות.

עוד בנושא:
מה השיטה הכי בריאה לבשל אורז?
היתרונות הבריאותיים של כל אחד מסוגי האורז

עוד באותו נושא

הגביע הקדוש: מה זה גביעונית ולמה כולן מדברות על זה?

לכתבה המלאה
גביעונית. ShutterStock
לא, זה לא מרק מינסטרונה. גביעונית/ShutterStock

ואם אתם תוהים מה היו הנסיבות שאיפשרו לכזאת טעות היסטרית והיסטורית להתרחש, אז ככה: ביום שלפני כן הובס מצאה את בתה הקטנה משחקת עם הגביעונית שלה. היא מיד לקחה אותה מידיה והניחה אותה על השולחן, הרחק מהישג ידיה הקטנות של הילדה. ואז היא שכחה ממנה. על השולחן היתה מונחת במקרה שקית אורז... בעלה פשוט עשה אחד ועוד אחד (אז מה אם יצא לו 7? טעות, טועים, טעינו). אה, ולמרבה המזל הגביעונית היתה נקייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully