וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה תופסים נסיך: מה הספורט האהוב על מייגן מרקל?

12.12.2017 / 13:24

עם תרגול של שעה ביום במשך למעלה מעשרים שנה - אין לכלה המיועדת ברירה אחרת חוץ מלהיות לוהטת. אז מה היוגה נותנת למייגן מרקל ולמה אנחנו מקנאים?

רויטרס

בווידיאו: הכרזת האירוסין של הנסיך הארי ושל מייגן מרקל

"יוגה היא לגמרי הדבר שלי", הכריזה לאחרונה מייגן מרקל מי שעתידה להינשא ממש בקרוב לנסיך הארי, כשנתבקשה לתאר את שגרת הטיפוח שלה. מרקל בת ה-36 מתרגלת יוגה מאז שהייתה נערה צעירה, כשהסיבה לכך היא אמה – דוריה רגלנד – מורה ליוגה בלוס אנג'לס.

מי שכבר הצליחה להרים לא מעט גבות - כולל, ואולי בעיקר, את אלה של המלכה - עתידה להינשא לבחיר לבה במאי הקרוב. עד שהיא תעשה זאת, היא מקפידה לתרגל יוגה שעה אחת ביום, בבית או בסטודיו. "התרגול זורם אצלי בדם", אמרה בראיון שנתנה למגזין קנדי שנה לפני שפגשה את הנסיך המיועד. "יש כל כך הרבה יתרונות שמגיעים עם התרגול... גמישות רבה וחוזק של השרירים, אושר גדול יותר, פוקוס מנטלי, יכולת מוגברת להירגע וגם שינה טובה", צוטטה.

עוד היא הודתה כי היא מאוד אוהבת לרוץ, אבל עם הגיל זה הפך עבורה קשה יותר. בבית המלוכה שומרים על שגרת יום ספורטיבית, וגם הנסיך ויליאם ורעייתו הנסיכה קייט מקפידים על הפעילות הגופנית שלהם, כך שמרקל לא לבד.

עוד בנושא:
מייגן מרקל "הוכרחה לדחוף מילוי לחזייה" כדי להופיע בטלוויזיה
בעקבות ההריון של קייט מידלטון: כשבחילות הבוקר הופכות למחלה

התמונות שמתפרסמות כעת, למרות שצולמו כבר לפני למעלה משנה, מראות את מרקל בתנוחות יוגה שונות. אתר הדיילי מייל הבריטי ביקש מאלן לי, מורה ומתרגלת יוגה עם ותק של למעלה מארבעה עשורים לחוות את דעתה על המקצועיות של מרקל. "שתי המילים שמכות בי כשאני רואה אותה זה חוזק וגמישות. אלו שני הדברים שיוגה מפתחת ולוקח זמן להגיע אליהם. זה דבר מקסים לראות", סיכמה.

ואם כבר עוסקים בשגרת טיפוח, התקשורת הבריטית שמגלה עניין רב במרקל ראיינה פלסטיקאים ומומחים שונים שטוענים כי היא ניתחה את אפה בשנת 2010 ואף הגדילה את החזה. מומחים ברפואה פלסטית שבחנו תמונות שלה אמרו לא פעם שהאף שלה בעבר היה רחב ופחוס יותר, והחזה שלה היה במידת קאפ B, ואילו היום האף שלה סולד ומעודן יותר והחזה נראה יותר כמו קאפ C. בנוסף, נטען כי היא החליקה את שיערה המקורזל והלבינה את שינייה. אז בקיצור, ככה תופסים נסיך חתן.

מייגן מרקל. GettyImages
זה מה שעושות שנים של תרגול יוגה. מייגן מרקל/GettyImages
הכרזת האירוסין של הנסיך הארי למייגן מרקל, לונדון 27 בנובמבר 2017. רויטרס
עם בן הזוג והחתן המיועד הנסיך הארי/רויטרס
מייגן מרקל עם אמה. GettyImages
גנטיקה טובה, אבל גם התמדה. מרקל ואמה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully