וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההורים שעשו את 2017: האבא שביאס והאמא שהרימה

13.12.2017 / 8:05

שמחנו עם בר רפאלי שילדה בת שנייה ועם שרית חדד שהביאה לעולם ילדה ראשונה לבד. צחקנו מאבא פגום ופירגנו למיכל הקטנה שהבטיחה סקיני וקיימה. התבאסנו מאייל גולן ותהינו מה הקטע עם משרות אם, ורק גל גדות כרגיל, הרימה לכולם

באדיבות המצולמים

בווידאו: מה זה בדיוק משרת אם ולמי זה טוב?

שנת 2017 מגיעה לסיומה וזה בדיוק הרגע לסיכומים ומצעדים. אז איך עברה עליכם השנה? נולד לכם עוד ילד? הרחבתם את המשפחה? חגגתם שמחות משפחתיות? לא מעניין. יודעים מה כן מעניין? הורים מפורסמים. הנה האמהות והאבות שעשו לנו את 2017 קצת יותר מעניינת - לטוב ולרע.

בר רפאלי

בר רפאלי. ניר פקין
מזל טוב! בר רפאלי ועדי עזרא שבוע לפני לידת אל/ניר פקין

הדוגמנית הכי מדוברת במדינה הפכה השנה לאמא בפעם השנייה כשילדה בחודש אוקטובר 2017 את בתה השנייה אל, אחות קטנה לליב שנולדה רק שנה וחודשיים קודם לכן.

זה קרה שוב: בר רפאלי ילדה בת שנייה

עוד באותו נושא

5 טיפים שיהפכו אתכם להורים סבלניים יותר ב-2018

לכתבה המלאה

גל גדות

גל גדות לובשת שמלת אלטוזארה בבכורת לוס אנג'לס של ליגת הצדק, נובמבר 2017. GettyImages
את עושה לנו נעים בלב. בבקשה, תמשיכי. גל גדות/GettyImages

דוגמנית, שחקנית, כוכבת קולנוע בינלאומית – לפעמים נדמה שגל גדות היא וונדרוומן גם בחיים האמיתיים. היא מנהלת קריירה מצליחה בכל קנה מידה עולמי, ונעה עם בעלה ושתי בנותיה על ציר הוליווד-תל אביב. בסערת קמפיין ה-#MeToo היא גם יצאה נגד אחד ממפיקי הסרט וונדרוומן שנשים רבות האשימו אותו בהטרדה מינית, ועל פי הפרסומים התנתה את המשך השתתפותה בכך שלא יהיה לו חלק בסרטים הבאים. כך שהיא מהווה מודל טוב לחיקוי לא רק עבור הבנות הפרטיות שלה, אלא עבור נשים וילדות בכל העולם.

אתר IMDB: גל גדות היא הכוכבת הגדולה של השנה

מיכל הקטנה

מיכל הקטנה. ניר סטולו,
הסקיני המובטח. מיכל הקטנה והתאומים הקטנים בדרך הביתה/ניר סטולו

כוכבת הילדים ילדה תאומים לפני שניה וחצי ועוד לפני הלידה היא הצהירה שלא רק שתחזור לעבוד ולפזז על במות חנוכה שבועות בודדים לאחר הלידה, אלא שהיא הולכת לצאת מבית החולים בסקיני. הבטיחה – וקיימה. אפשר להתווכח על המסר החבוי בהצהרות השנויות במחלוקת של מיכל - האם זה מחליש נשים, שגם כך סובלות ממכבש לחצים חברתיים ומשטור הגוף בהריון ובכלל, או שזאת דוגמה לאישה חזקה שיודעת מה היא רוצה, מציבה יעדים שמתאימים לה ועומדת בהם? אתם ואתן תחליטו.

הבטיחה וקיימה: מיכל הקטנה יוצאת בסקיני מבית החולים, אחרי שילדה תאומים

אייל גולן

אייל גולן. לירן בן יוסף, מערכת וואלה!
אמא לא מוזמנת. אייל גולן ובנו יאן/מערכת וואלה!, לירן בן יוסף

הזמר שנפרד השנה מזוגתו ואם בנו יאן, רוסלנה רודינה, חגג לבנו מסיבת יום הולדת 3 בהפקה גרנדיוזית בניצוחה של אופירה אסייג, חברתו הקרובה. ויצא דוש כשלא הזמין את האקסית ואמו של חתן השמחה, רוסלנה. ברור לכל שפרידות הן עניין רגיש ולא נעים, אבל לטובת הילדים אפשר לנסות להתעלות על עצמך ולא לחגוג לילד בן 3 יום הולדת בלי אמא שלו.

רוסלנה רודינה חושפת: לא הוזמנתי לחגיגה של הבן שלי

אבא פגום

סער בן הרוש. דרור עינב
הקבוצה שמאפשרת לאבות פריקה הומוריסטית של החוויה הגברית הייחודית שלהם. סער בן הרוש/דרור עינב

קבוצות פייסבוק לאמהות קיימות למכביר, גם קבוצות הורים (מעורבות) לא חסר, אבל קבוצות לאבות שעוסקות באופן בלעדי בחוויה ההורית הגברית הן עדיין עניין יחסית טרי. וחלק טבעי וחשוב מהאבולוציה של התחום הזה הן גם קבוצות שמאפשרות לאבות פריקה הומוריסטית של החוויה הייחודית שלהם. עמוד הפייסבוק של סער בן הרוש 'אבא פגום' הוא בדיוק מקום כזה שמאפשר לאבות להיות מי שהם, והם מצחיקים.

סער בן הרוש - אבא פגום

שרית חדד

שרית חדד. אביב חופי
אמא בפעם הראשונה. שרית חדד בהריון/אביב חופי

הזמרת המצליחה הפתיעה השנה כשהודיעה בגיל 38 על הריון ראשון, ללא זוגיות. חדד שמרה על דיסקרטיות מוחלטת לגבי זהות האב ולא ידוע האם ההריון נוצר בעזרת תרומת זרע או במסגרת של הורות משותפת. בתה של חדד – נויה, באה לאוויר העולם בראש השנה האחרון ויום אחרי שהאם הטרייה חגגה יום הולדת 39.

מתנה לחג: שרית חדד אמא לבת

מור בירן

בחודש מאי 2017 עלה לפייסבוק סרטון וירטואלי (צפו, הוא מתנגן גם בראש הכתבה הזאת), מצחיק בה במידה שהוא נוקב, על הבלוף המכונה 'משרת אם' שיותר משהוא נועד להקל על אמהות הוא משמש מכשיר למעסיקים לשלם לנשים פחות. בשתי דקות ערוכות היטב תהתה בירן מה זה בדיוק אומר 'משרת אם'? ולמה מעסיקים צריכים להפסיק עם ההסללה המגדרית הזאת ולאפשר לכל העובדים שלהם להיות גם הורים.

מספיק עם השקר הזה: משרות אם כאילו באות לקראתנו, אבל הן לרעתנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully