וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגל אדום: איך המחזור שלך בהשוואה לאחרות?

15.11.2017 / 9:15

כולן אוכלות פיצה עם גלידה בימים שלפני, או שזו רק את? כמה מהנשים חושבות שזה סבבה לעשות סקס במחזור? טמפונים או תחבושות – מה הרוב מעדיפות? גברים, קישטה. הסקר הזה לנשים בלבד

השחיינית פו יואנהוי שברה טאבו של שנים/מערכת סיפור בדקה

בווידאו: השחיינית הסינית שהסבירה ששחתה פחות טוב באולימפיאדה בגלל שהיתה במחזור

אם אתם גברים, לכו מפה. האייטם הזה מיועד לנשים ואנחנו צריכות את מלוא הקשב והכנות שלכן. המחזור החודשי מלווה אותנו מתחילת גיל ההתבגרות ובמשך כמה עשורים טובים הוא מגיע לבקר אותנו מדי חודש בחודשו. כל אחת מאיתנו חווה אותו אחרת: הן מבחינה פיזית – תדירות, סדירות, משך הדימום וסוג התופעות הנלוות אליו, והן מבחינה רגשית – עבור חלקנו מדובר בקללה משתקת, כזאת שמשבשת את סדרי החיים הרגילים, מגבילה ומבאסת, בעוד שעל אחרות הימים האלה עוברים בקלילות יחסית בלי תופעות קיצוניות.

אבל למרות ההבדלים הללו, שיכולים כאמור להיות הבדלים של שמים וארץ מאחת לאחת, יש משהו בווסת שהוא חוויה נשית מאחדת. במובן מסויים כולנו דומות, כולנו אחיות זו לזו. רוצה לדעת האם המחזור שלך באמת נוראי יותר משל אחרות או שזה סתם בראש שלך? יעזור לך לגלות שאת לא היחידה שהופכת לשואב אבק של מוצרי מזון עתירי סוכר ופחמימות עם נטיות רצחניות וסיכוי גבוה לממטרי דמעות פזורים בימים שלפני הווסת? עני על הסקר שלנו (מה אכפת לך? זה אנונימי):

עוד בנושא:
אני רק שאלה: האם מחזור של נשים באמת מסתנכרן כשהן נמצאות ביחד?
הגביע הקדוש: מה זה גביעונית ולמה כולן מדברות על זה?
כואבת לך הבטן? זו תנוחת השינה הכי טובה במחזור

  • עוד באותו נושא:
  • וסת
  • מחזור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully