וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מין מסוכן: רופאים מזהירים מעלייה במקרי הפציעות בסקס

31.10.2017 / 11:53

אחד האוסתיאופטים המובילים בבריטניה מספר כי מלבד פציעות ספורט, 80 אחוז מהפציעות בהן הוא מטפל קשורות במה שנעשה בחדר המיטות והוא גם חושף מהו המקום בו הסקס הוא המסוכן ביותר

אמבטיה רומנטית הסתיימה בכמעט אסון/@tipsypleasures

בסרטון – לפעמים גם סתם אמבטיה רומנטית יכולה להיגמר באסון

אין הרבה דברים מהנים ומספקים יותר מסקס. על המשפט הזה רובנו נסכים, נכון? ובכן, מסתבר שכל הסיפור הזה עלול להיות מסוכן, ובזמן האחרון נרשמות ויותר ויותר פציעות שקשורות בסקס.

אחד האוסתיאופטים (שיטת רפואה אלטרנטיבית, המדגישה עיסוי ומניפולציה ידנית של שרירים ועצמות) המובילים בבריטניה טען שמלבד פציעות ספורט, 80 אחוזים מהפציעות בהן הוא מטפל קשורות במה שנעשה בחדר המיטות. "הבחנו בגידול גדול בפציעות סקס", סיפר סטיבן מקינדה לדיילי מירור. "עד לאחרונה אחוז הפציעות האלה היה קטן יותר - רק כ-20 אחוזים מהפציעות שלא קשורות בספורט".

עוד בנושא:

אלו הם המקומות הציבוריים שלא בריא ואפילו מסוכן לעשות בהם סקס
גם החוקרים הופתעו: רבע מאנשים שמסירים את שיער הערווה - נפצעים

כפות רגליים של גבר ואישה. ShutterStock
שמרו על עצמכם, חבר'ה/ShutterStock

אלא שכל זה השתנה, כאמור. "בחמש השנים האחרונות המספר הזה עלה ל-80 אחוזים", אמר מקינדה. "זו קפיצה גדולה, ודי מפתיעה. אנחנו רואים הכל - מפציעות צוואר למפרקים, קרסוליים וכמובן גב. הסיבות לכך מסקרנות. עבורי זה גם משהו חיובי, כי זה מראה שהקשר בין המטופל והרופא עובד ויש אמון".

וזה לא תמיד היה ככה, לטענת הרופא. "זה נושא שהוא טאבו וקשה לגרום לאנשים להיפתח ולדבר על החיים הפרטיים שלהם, אבל אין הבדל בין סיבוב של קרסול במהלך משחק סקווש או בחדר השינה". אגב, לטענתו הגורם הגדול ביותר לפתיעות בזמן סקס הוא - קיום יחסי מין במקלחת. אז אולי כדאי לוותר, או להחזיק חזק.

סקס במקלחת - הפנטזיה מול המציאות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully