וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה הזמן שלך: אמא, מה הפינוק המועדף עליך?

26.9.2017 / 7:28

להיות אמא זה התפקיד הכי חשוב אבל גם הכי מאתגר שלנו. פעם בכמה זמן כל אחת מאיתנו זקוקה לפסק זמן שיאפשר לה למלא את המצברים ולחזור לקטנטנים בכוחות מחודשים. מה הפינוק שלך?

אישה מקבלת טיפול בספא. ShutterStock
גם לך מגיע להתפנק/ShutterStock

להיות אמא זה אחד התפקידים החשובים והמשמעותיים ביותר בחיים ותחומי האחריות שלו נעים על טווח רחב, שנע החל מהצרכים הבסיסיים ביותר ועד לפרטים הקטנים. התפקיד שלך כולל אחריות על ארוחות והאכלה, רחצה, הרדמה, החלפת חיתולים, חינוך, הסעות ותמיכה רגשית מסביב לשעון. וזה כולל משמרות לילה, סופי שבוע וחגים.

כדי לעמוד בדרישות התפקיד, רוב הסיכויים שהחיים שלך התהפכו מקצה לקצה ונראים כיום מאוד שונים ממה שהיו לפני שהפכת לאם. מצד שני, הם גם התמלאו באהבה בעוצמות שלא הכרת קודם לכן והתרגשות מכל צעד ראשון, חיוך או מילה.

ובכל זאת, כל אחת מאיתנו זקוקה לפסק זמן מפעם לפעם. קצת זמן לעצמה שיאפשר לה לנוח או למלא את המצברים ולחזור מלאת אנרגיה לבייבי שלה. יש אמהות שהחלום הרטוב שלהן בימים אלה הוא צנוע: לשתות את הקפה בעודו חם או לישון לילה שלם ולהתעורר ביקיצה טבעית. בעוד אחרות מפנטזות על חופשה רומנטית בלי הילדים או דייט לוהט.

איך אתן אוהבות להתפנק כשיש לכן הזדמנות? דרגו את רשימת הפינוקים שלנו וספרו לנו מה הפינוק האולטימטיבי עבורכן מאז שהפכתן לאמהות:

אז מה הפינוק המושלם עבורך? מטרנה מחלקת מאות מתנות מפנקות בכל שבוע - השתתפי ובחרי את הפינוק שלך

מערכת וואלה! NEWS בשיתוף מטרנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully