וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חושבים על טיפול הזרקה? הנה כל מה שאתם חייבים לדעת לפני

24.1.2018 / 8:20

חושבים לעבור טיפול בהזרקה לעור הפנים? ד"ר חגי בצר, המנהל הרפואי של אמריקן לייזר, מציג את כל המידע שחשוב להכיר לפני טיפול כזה ומדגים איך עובד התהליך החל משלב הייעוץ ועד לתוצאה המוגמרת. צפו

ShutterStock

בעבר, טיפולי הזרקות נחשבו בעיקר לנחלתן של נשים מבוגרות שביקשו לטשטש מעט את נזקי הזמן. כיום, ניתן לראות במכונים לטיפולים אסתטיים לא מעט גברים וגם אוכלוסייה צעירה יותר. גם הטכניקות שמשתמשים בהן כיום יותר ידידותיות מבעבר, נחשבות בטוחות יותר לשימוש וגם מאפשרות לבצע תיקונים בקלות ואפילו להחזיר את הפנים למצב הקודם במידת הצורך.

לדברי ד"ר חגי בצר, המנהל הרפואי של אמריקן לייזר, טיפולי ההזרקות נחלקים לשני סוגים מרכזיים. "יש טיפולים לאנטי-אייג'ינג, אותם טיפולים שנועדו להשלים דברים שנפלו עם השנים, ויש טיפולי ביוטיפיקציה - כשבעצם אתה רוצה לקחת מאפיין שקיים בגוף שלך ולשפר אותו".

על אף שהטיפולים האסתטיים נחשבים פופולריים במיוחד בשנים האחרונות, ד"ר בצר מזהיר שלא להיסחף עם ההזרקות. " לא למהר להזריק יותר מדי בבת אחת", הוא מציע. "לעשות את זה בהדרגה. תנו לחומר להתייצב. תנו לו לראות לאן הוא מגיע, ורק אז תחליטו אם רוצים להוסיף עוד או לא. בצורה הזאת, כשעושים את זה בהדרגה, ממקסמים את התוצאה". אז איזה עוד טיפים חשוב להכיר לפני הטיפול? צפו וגלו בעצמכם.

מערכת וואלה! NEWS בשיתוף אמריקן לייזר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully