וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד פעם יין? הנה כמה רעיונות למתנות בריאות יותר בחגים

19.9.2017 / 11:11

כבכל שנה נופל על כולנו התיק של קניית מתנות לחגים. כדי להתחמק מהרעיונות השחוקים, אולי כדאי להחליט שהשנה רוכשים מתנות בסימן השמירה על הבריאות. הנה כמה דרכים מקוריות לעשות את זה

יין אווירה. ShutterStock
חושבים שוב על יין? ספרו לנו כמה מקוריים וחדשניים אתם/ShutterStock

תקופת החגים אמנם מאפשרת הפוגה קצרצרה מהעבודה השוטפת, אבל גם מנחיתה עלינו לא מעט דאגות חדשות שחוזרות להעיק בכל שנה מחדש. אחת הבולטות שבהן היא הדרישה לקנות מתנות לבני המשפחה המורחבת ולחברים הקרובים. אז כדי שלא תתפתו לבחור במתנות הקבועות והשחוקות, שכוללות בקבוק יין או דבש, אפשר בהחלט לנצל את ההזדמנות כדי לעזור לאנשים הקרובים אליכם לשפר במידה מסוימת את הבריאות שלהם. הנה כמה מהמתנות הבריאות יותר שניתן לרכוש לקראת החגים.

למי שרוצה לאכול בריא יותר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתכונים פשוטים לשיפור התזונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ראש השנה הוא הזדמנות מצוינת לקבל החלטות בריאות יותר לשנה החדשה. דרך אחת לשפר את הבריאות היא קודם כל לצרוך יותר מזונות טבעיים ופחות חומרים תעשייתיים. הבעיה היא שכאשר מחליטים לאכול בריא, לפעמים קשה לדעת מאיפה להתחיל, אך המתנה הזאת בהחלט עשויה לעזור. הכירו את הספר "100% טבעי", שחיברה כוהנת הבישול שי-לי ליפא. הספר כולל מתכונים למיצים ושייקים, דייסות, קינוחים, ממרחים ועוד – הכול מחומרים טבעיים ובריאים. הספר כולל גם מידע על ערכים תזונתיים וייעוץ של הנטורופתית הגר שפר.

מחיר: 128 שקלים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

למי שרוצה לתבל את החג

מארז חוות התבלינים. ShutterStock
בריא יותר מדבש וריבה/ShutterStock

מחקרים רבים בשנים האחרונות מהללים את היתרונות של תבלינים פופולריים לשיפור בריאות הגוף והנפש. חוות "דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית מציעה מתנה פשוטה ובריאה לאנשים האהובים עליכם – מארזים קולינריים הכוללים כלי מטבח ותבלינים. ברכישת החבילה תוכלו לבחור בין קערה לסלט, פלטת גריל, סיר או קרש חיתוך וסכין שף, המגיעים עם מגוון רחב של תבלינים מסוגים שונים.

מחיר: 128 שקלים.

למי שאף פעם לא זוכר לשתות

כוס מים של FIX. אודי כגן,
דרך קלה להזכיר לעצמנו את המים/אודי כגן

כולנו מבינים כמה חשוב לשתות מים, אך בסדר היום העמוס שלנו, רבים שוכחים לעשות זאת. יש כמה דרכים פשוטות להזכיר לעצמנו לשתות, ואחת היעילות ביותר שבהן היא פשוט להניח את המים תמיד בטווח הראייה. כדי לעשות את זה, ניתן בהחלט להשתמש בכוס פלסטיק שתהיה תמיד מול העיניים ותאותת לכם שהגיע הזמן ללגימה. חברת FIX השיקה כוסות מעוצבות בצורת גלידה או מנורת דיסקו, שיעזרו להעלות את המודעות לחשיבות השתייה ולשמירה על הבריאות.

מחיר: 39.90 לכוס הדיסקו, 59.90 לכוס בצורת גלידה.

למי שחייב להפחית בקפה

מארז תה ויסוצקי. צילום: דן לב,
יעזור להרגיע את הסטרס של החגים/צילום: דן לב

בניגוד לקפה, שעלול להגביר תסמיני לחץ וחרדה, התה דווקא עוזר להרגיע את הגוף, תוך שהוא נלחם במחלות ואפילו מאט במידה מסוימת את תהליך ההזדקנות. בית התה של ויסוצקי מציע למעלה מ-80 סוגי תה ממקומות שונים ברחבי העולם, וניתן לרכוש בו מארזי מתנה מיוחדים לקראת החג. המארזים כוללים בין היתר קנקני תה עם מסננת, ספלים, שוקולדים ודבק, לצד שקיקים מגוונים לבחירתכם.

מחיר: בין 82 ל-249 שקלים למארז.

למי שרוצה לשפר את היגיינת הפה

מברשת שיניים קולגייט. ShutterStock
מאפשרת ניקוי עמוק ומקיף/ShutterStock

רק אחרי ששיננית מוסמכת מנקה לנו את השיניים אנחנו מבינים כמה עד לאותו הרגע לא באמת ניקינו את חלל הפה כמו שצריך. מברשת שיניים חשמלית תסייע לנקות בצורה עמוקה ומקצועית יותר את חלל הפה, באופן שתתקשו להגיע אליו עם מברשת רגילה. מברשת השיניים החשמלית פרו קליניקל A1500 של קולגייט מציעה דרך יעילה לעשות זאת. היא מצוידת בסנסורים חכמים המתאימים באופן אוטומטי את פעילותם בהתאם לזווית שבה המברשת מוחזקת, תוך שימוש במהירויות מתחלפות עבור כל אחד מהאזורים בפה.

מחיר: 950 שקלים.

למי שרוצה קצת שקט בנסיעות עם הילדים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מושלם לנסיעות ארוכות/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם יש לכם ילדים, ודאי תעבירו איתם כמה שעות ברכב על הכבישים, בפקקים בדרך לארוחת החג או בדרככם לטיול או חופשה בארץ. וכמו שאתם בוודאי יודעים, נסיעה עם ילדים יכולה להיות מאתגרת. השנה תוכלו להערך מראש עם "אוטוטו חוויה בנסיעה" - סדרת דיסקים לנסיעות עם ילדים (3 דיסקים שיוצרים פסקול בן 3 שעות). בכל דיסק - שירים מקוריים, משחקים, חידות וסיפורים שעוסקים בישראל, איכות הסביבה, יחסי אחים ואחיות ומדינות העולם. התוכן מושלם לנסיעות ארוכות ומתאים גם להורים שבמושב הקדמי.

מחיר: 60 שקלים לדיסק בודד, 130 שקלים לכל הסדרה
עותק דיגיטלי: 40 שקלים

לינק לרכישה

למי שמנסה לעודד את הילדים לזוז יותר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לעזור לילדים להתחבר לגופם מגיל קטן/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעבר היוגה נחשבה לטקס רוחני תמוה ממדינות המזרח, אך כיום יותר ויותר מחקרים קובעים כי היא יעילה בהפחתת חרדה, בהתגברות על כאבים ובשמירה על הבריאות הכללית. דרך אחת להכניס את ילדיכם לעולם המיוחד הזה, הוא משחק קלפים בשם יוגי. הקלפים כוללים איורים והסברים משעשעים בחרוזים, שמעודדים את הילדים להשתתף במשחקי תנועה המבוססים על ערכים מעולם היוגה. הקלפים עוזרים לפתח את הדמיון ולפתח מודעות לשמירה על הגוף ולחיזוקו מגיל קטן.

מחיר: 60 שקלים. לינק לרכישה

למי שמוכרח להתחיל לבשל בריא יותר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפחיתה את הצורך בשמן לבישול/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחד האיומים הגדולים ביותר על הבריאות במטבחים רבים בישראל הוא בישול עם כמות גבוהה של שמן שעלול להזיק לגוף. כדי לעזור לנו לבשל קצת יותר בריא, משיקה חברת גולף & קו קולקציית סירים ומחבתות של המותג NOVE, עם ציפוי נון סטיק המונע הידבקות של המזון ומפחית את הצורך להשתמש בשמן או בחמאה. המחבתות והסירים עשויים מיציקת אלומיניום איכותית, המבטיחה גם פיזור אחיד של החום וגם עמידות גבוהה.

מחיר: בין 199 ל-459 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully