וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר האמהות של ישראל: עד איזו שעה להשאיר את הילד בגן?

מערכת וואלה! NEWS בשיתוף מטרנה

25.9.2017 / 15:26

ה-1 בספטמבר סוף סוף מאחורינו, וזה הזמן לעצור ולבדוק מה באמת חשוב לנו בבחירת הגן לילדים שלנו. סקר האמהות של מטרנה בדק לראשונה את התפיסות והתחושות שלנו לגבי המקום שבו הילדים שלנו מבלים את רוב שעות היום. הנה התוצאות

תוכן שיווקי - אסור להשתמש!!!

הרבה מאוד הורים (וגם כמה ילדים) עדיין לא התאוששו מהתרגשות של ה-1 בספטמבר, אף שעבר כבר כמעט חודש. החזרה למסגרות החינוכיות מרגשת מאוד עבור כל ההורים, בעיקר עבור מי שמכניס את הילד שלו למסגרת חדשה, והכי הכי – עבור אלו שמכניסים את התינוק שלהם לראשונה לגן, בהתרגשות מלווה בחשש. סקר האמהות הגדול של מטרנה נדרש החודש לסוגיה הזו בדיוק. הסקר נערך באמצעות חברת סגמנטה, והשתתפו בו מעל 700 אימהות. הנה הנתונים.

עוד בנושא:
איך נראה היום הראשון שלכם בגן?
כך תוודאו שהגן או המעון של ילדכם בטוח עבורם

אמא מקריאה סיפור. ShutterStock
הוא כבר זקוק לחברת בני גילו?/ShutterStock

48 אחוזים מאימהות ישראל השיבו שהן מכניסות השנה את הילד שלהן לגן. 41 אחוז למשפחתון , 8 אחוז עם מטפלת ורק 3 אחוזים עם קרוב משפחה. 56 אחוזים מהאימהות מכניסות את הילד לגן בגלל שהן חוזרות לעבודה, 36 אחוזים חושבות שהגיע הזמן עבור הילד שלהן להיות עם ילדים אחרים בני גילו, ו-2 אחוזים בלבד ציינו שהסיבה שהן צריכות זמן לעצמן.

בכל מה שקשור לאופן בחירת הגן, אמא כמו אמא, סומכת בעיקר על האינטואיציות שלה. רוב האמהות הגדירו את האינטואיציה שלהן כפרמטר העיקרי שהנחה אותם בבחירת המסגרת לילד, כאשר רק 22 אחוזים בחרו על פי מחקר מקיף הכולל ביקורים רבים וראיונות של הורים אחרים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ילדים משחקים בגן. shutterstock, ShutterStock
מה הכי חשוב לכן בגן?/ShutterStock, shutterstock

לפי תוצאות הסקר, הפרמטר שהכי משמעותי ל-81 אחוזים מאמהות ישראל הוא שהמסגרת תעניק לילד חום ואהבה על ידי הצוות המטפל. 11 אחוזים הגדירו כפרמטר החשוב ביותר מסגרת חינוכית דידקטית שמלמדת ומעשירה את הילדים ורק 3 אחוזים בחרו במסגרת עם ערכים של פשטות וקרבה לטבע.

ומה הגיל האידיאלי להכנסת הילד לגן? 38 אחוזים מהאימהות אמרו כי הגיל האידיאלי מבחינתן לכניסת הילד למסגרת הוא שנה. בפער ניכר שנה וחצי ואז גיל שנתיים, ושישה חודשים. ועדיף, כך לפי תוצאות הסקר, שהילדים שלנו יישארו שם עד השעה 16:00, שכן אמא גם צריכה לעבוד, שהרי זו על פי הסקר הסיבה המרכזית שבכלל הובילה אמהות להכניס את הילד למסגרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully