וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בוכה ומתחננת לסקס": האישה שמגורה מינית 24 שעות ביממה

21.8.2017 / 10:02

אמנדה מקלאפין בת ה-23 סובלת מהפרעה שגורמת לה לעירנות מינית תמידית, ופעמים רבות משאירה אותה בכאבים. היא מספרת שהיא נאלצת להתחנן לארוסה לסקס: "הוא מאוד תומך בי ולא שופט אותי"

BBC 3

אפילו ההנאות הכי גדולות של החיים הופכות לנטל ומתחילות להעיק כאשר חווים אותן יותר מידי, בטח ובטח אם אנחנו מאבדים את היכולת להחליט מתי אפשר ליהנות ומתי זה פשוט לא הזמן המתאים. אמנדה מקלאפין בת ה-23 חווה זאת על בשרה - היא סובלת ממצב בריאותי שגורם לה להיות מגורה מינית כל הזמן. המצב, ממנו היא סובלת כבר עשר שנים, נקרא הפרעת עוררות מינית נשית מוגברת (PGAD - Persistent Genital Arousal Disorder), והוא מונע מאמנדה לעבוד והיא בקושי יוצאת מהבית. למעשה, היא מספרת שהיא נאלצת להתחנן לארוסה לסקס על בסיס יומי, כדי להקל מעט על כאביה.

"זה לא כיף להיות חרמנית כל הזמן", סיפרה בראיון חושפני שהעניקה ל-BBC, "זה מרגיש כאילו אני עומדת לחוות אורגזמה ואז היא אף פעם לא מגיעה". אמנדה סובלת מההפרעה כבר מגיל 13, אך היא אובחנה רק שש שנים לאחר מכן, ואימה מודה שהמשפחה לא הצליחה להבין את המצב בתחילה. "כשהיא החלה להיות פעילה מינית, היא עשתה הרבה סקס. כל המשפחה שלי חשבה שהיא פשוט זונה. אני לגמרי פקפקתי בה ועדיין מרגישה אשמה על כך".

עוד בנושא

צפו: הגבר שסובל מ-100 אורגזמות מדי יום
הסוד של הזמרת למראה צעיר: 50 אורגזמות בלילה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקושי יוצאת מהבית. אמנדה מקלאפין והחבר ג'ו ג'ו/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמנדה שיבחה את ארוסה, ג'ו ג'ו, על התמיכה שהוא מעניק לה. "קשה לשמור על מערכות יחסים במצב הזה", סיפרה, "אבל הוא אף פעם לא שופט אותי או גורם לי להרגיש רע עם עצמי. זו הייתה אהבה ממבט ראשון. אנשים חושבים שאנחנו שוכבים ואז הגירוי שלי פשוט נעלם, אבל הוא לא. לפעמים אני בוכה ומתחננת אליו שנעשה סקס רק לרגע, כדי להקל על הלחץ שאני מרגישה שם למטה".

ג'ו ג'ו אמר ל-BBC: "כשהיא סיפרה לי על המצב שלה, בהתחלה, לא ידעתי מה להרגיש לגבי זה, אבל חיבבתי אותה מאוד והייתי מוכן לקחת בזה חלק. ככל שאני לומד יותר, אני רוצה לעזור לה יותר. אני אעזור לה להשיג מה שהיא רוצה".

אמנדה נוטלת בימים אלה 30 סוגים שונים של תרופות כדי להרגיע את הכאבים, וגם משתמשת בקרח כדי להוריד את הנפיחות סביב איבר מינה. אחת הרופאות המטפלות בה אמרה: "זה מצב נדיר מאוד, ונעשה לגביו מעט מאוד מחקר אז אנחנו לא יודעים בדיוק מה גורם לזה. אין לזה תרופת קסם מהירה, אבל ננסה מספר טיפולים שונים. אני מאוד מקווה שנוכל לעזור לה לתפקד טוב יותר".

עוד באותו נושא

הכירו את האישה שחווה 15 אורגזמות בשבוע בעבודה

לכתבה המלאה

צפו בסיפורה של אמנדה - הצעירה שמגורה מינית כל הזמן

  • עוד באותו נושא:
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully