וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חד וחלק: איך נוצרות צלקות והאם ניתן להעלים אותן?

23.8.2017 / 11:47

כמעט לכל אחד מאיתנו יש צלקת איפשהו בגוף ובדרך כלל היא מגיעה עם סיפור מעניין. איך נוצרות צלקות בעור, והאם יש טיפולים שיכולים להעלים אותן? וגם – האם אתם יודעים איפה מסתתרות הצלקות של הסלבס?

ניתוח קיסרי. ShutterStock
רובנו היינו מעדיפים שהן ייעלמו/ShutterStock

צלקת היא סימן היכר. לרבים מאיתנו יש לפחות אחת, איפשהו בגוף, ולכל צלקת יש סיפור משלה, שבו אנחנו אוהבים (או לא אוהבים) להזכר ברגעים של נוסטלגיה.

על פי ההערכות, בכל שנה ברחבי העולם מעל 100 מיליון בני אדם חווים פציעה אשר תוביל להצטלקות משמעותית, כאשר כ-30 אחוזים מהם יחוו הצטלקות לא תקינה. צלקת שלא החלימה כראוי או שנמצאת במקום בולט עלולה להיות בעיה בעלת השפעות אישיות, חברתיות וכלכליות. יש מי שחשים שהצלקת מזיקה למראה או אפילו לתדמית שלהם. לעומתם, אחרים סבורים שהצלקת דווקא מוסיפה לקסם האישי ולרזומה המעניין של חייהם.

כל צלקת היא מיוחדת ואין צלקת אחת דומה לשנייה, אך רובנו בכל זאת היינו מעדיפים שהצלקות שלנו ייעלמו והעור יחזור להיות חלק ובעל מראה אחיד. בדקנו עם מומחה מהן צלקות, כיצד הן נוצרות ומה ניתן לעשות כדי לשפר את המראה שלהן. על הדרך גילינו שגם מפורסמים אינם חסינים מפני הצטלקויות, ורבים מהם נושאים אותן על גופם. אז מי אוהב את הצלקת שלו ואיך היא נוצרה? מי אוהב לדבר עליה ומי דואג להסתיר אותה?

עוד בנושא:
מה לאכול כדי לשפר את מראה העור?
אני רק שאלה: איך נוצרות שקיות מתחת לעיניים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully