וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרזון לשרירים: כך ניצחתי את הפרעות האכילה

10.8.2017 / 0:57

"התחלתי ממקום אפל ועצוב. פחדתי לאכול, הרגשתי רע עם עצמי, הייתי עצלנית ברמות ולא היו בי אנרגיות. ואז החלטתי שדבר לא יעצור אותי מלהיות מאושרת". אביטל כהן, פותחת את הלב ומסבירה כיצד הפכה מנערה עצובה לדוגמנית פיטנס פופולרית עם חיוך רחב על הפנים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יותר מלאה, בגוף ובנפש. אביטל כהן לפני ואחרי השינוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אני אביטל כהן, דוגמנית פיטנס, וחשוב לי מאוד שיכירו אותי כמו שאני, כמי שאני. שיבינו איך הכול התחיל ומדוע זה התחיל. מנין שאבתי את הכוחות הבלתי נגמרים האלה - במשך שנתיים ללכת יום יום למכון, לשקול ארוחות, לעמוד בתפריט (וכן, יש נפילות, עוד נדבר גם על זה) והכי חשוב, לשמור על אופטימיות. אני באמת מאוד אוהבת לחייך. גם כשאני קוראת תגובות שכל מטרתן היא לפגוע, פשוט למדתי להבין שלאנשים תמיד יהיה מה להגיד, וכל עוד יש להם מה להגיד סימן שאני מעניינת אותם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעצלנות למשמעת קפדנית/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז לכל מי שמעוניין לשמוע, התחלתי ממקום מאוד אפל ועצוב. פחדתי לאכול, הייתי נשקלת אחרי כל ארוחה, הייתי מרגישה רע עם עצמי אחרי האוכל. אם לא די בכך, הייתי עצלנית ברמות, לא היה לי כוח לזוז, לא היו לי אנרגיות וגם שמחת החיים לא הייתה שם. החיוך שאתם רואים היום הוסתר עמוק מאוד אז. הייתי בעיקר עצבנית וחסרת סבלנות במשך היום, כי ככה זה כשרעבים כל כך הרבה זמן – הגוף והנפש מוקפים בדאגות ומוטרדים בעיקר מהמראה.

ואז הגיעה ההחלטה. הבנתי שאם אני לא אעזור לעצמי, אף אחד לא יוכל לעזור לי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא טוב להיות רזה מדי, כן טוב להיות בריא ושלם עם עצמך/מערכת וואלה!, צילום מסך

זה נשמע שטחי אולי, אבל ההשראה הגיעה דווקא מאינסטגרם. התחלתי להסתכל על תמונות של בנות שמתאמנות ונטלתי מהן את הכוח להתחיל ולהמשיך. "למה הן יכולות ואני לא?" שאלתי את עצמי. זה היה שם המשחק. החלטתי ששום דבר לא יעצור אותי מלהשיג את המטרות שלי, אם זה הגוף שרציתי או אם זה הרצון לעשות דברים שיגרמו לי להיות מאושרת. אדם מאושר הוא אדם ששלם עם עצמו, ואני החלטתי שזה הכיוון שאליו אני הולכת. לא משנה מה אחרים יגידו, הדרך לאושר מתחילה בתוך האני שלנו, אי שם בלב, וכאשר אנחנו מרגישים שלמים, זה מוקרן החוצה, גורם לנו להיות בעלי בטחון עצמי גבוה יותר ונותן לנו מוטיבציה להילחם למען החלומות והמטרות שהצבנו לעצמנו.

לעמוד האינסטגרם של אביטל כהן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביטחון עצמי גבוה נותן מוטיבציה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אני מתאמנת בשביל עצמי, לא בשביל אף אחד אחר. אני מרגישה חופשיה ומאושרת כי באמת כיף לי להתאמן (וכן, אפשר בהחלט להגיע למצב כזה). כיף לי לאכול בריא, כיף לי שאני עושה מה שאני אוהבת, כיף לי לפזר חיוכים בחינם וגם לחלוק אותם.

היה לי חשוב להגיד את זה. בהמשך אולי עוד אפרט על האימונים, התזונה ומה שבעצם עוזר לי לשמור על המוטיבציה הגבוהה ולא להישבר וגם אשתף אתכם בתחושות שמלוות אתכם כשאתם מנסים לקום אחרי הנפילה. בינתיים, העניקו לעצמכם אהבה. זה מגיע לכם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כיף לאכול בריא, כיף לעשות מה שאני אוהבת/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully