וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היתרונות, האתגרים והכללים: כל מה שאת חייבת לדעת על הנקה

3.8.2017 / 17:24

כל אמא טרייה יודעת שהנקה היא התזונה הטובה ביותר לתינוק, אבל לא כולן יודעות עם אלו אתגרים הן יתמודדו בדרך. לרגל שבוע ההנקה הבינלאומי, אספנו עבורכן את המידע והטיפים שהכי כדאי להכיר

אמא מניקה תינוק. ShutterStock
השבועות הראשונים מעצבים את כל תקופת ההנקה/ShutterStock

הנקה נתפסת כעניין טבעי, ולכן אימהות רבות מניחות שאין צורך להיערך אליה במיוחד ושהכל פשוט יסתדר מעצמו. אבל לצערנו, זה לא לגמרי מדויק. הנקה יכולה להיות אתגר, ופעמים רבות היא מלווה בקשיים, במיוחד בתחילת הדרך, בשבועות הראשונים לחייו של התינוק. אותם שבועות הם גם הזמן הקריטי ביותר להנקה, משום שהיא מעצבת ומשפיעה על תקופת ההנקה כולה. לשמחתנו, יש לא מעט כלים שיעזרו לכן להתמודד עם האתגר הזה.

אחד הדברים החשובים בהתמודדות עם אתגרי ההנקה הוא תמיכה, ובדיוק מהסיבה הזאת מטרנה פתחה קבוצות ייעוץ בוואטסאפ עבור אמהות שרוצות לקבל ייעוץ ותמיכה בנושאי תזונה. קבוצות הגרופeat של מטרנה עוסקות בארבעה נושאים. אחד הנושאים מתמקד בשבועות הראשונים לחיי התינוק. בקבוצה ניתן בין השאר ייעוץ להנקה על ידי יועצות הנקה מוסמכות העומדות לשירותן של האמהות. האמהות יכולות לשאול, להתייעץ ולקבל הדרכה והכוונה בכל הנושאים הקשורים בהנקה, על מנת לקבל את הבחירות הנכונות ביותר עבור הקטנטנים מבחינה תזונתית.

לרגל שבוע ההנקה הבינלאומי שחל השבוע, תפסנו לשיחה את מלכה חבלין, יועצת הנקה מוסמכת. אז הנה כל הדברים החשובים שאמהות צריכות לדעת על הנקה.

להורדת חוברת ההנקה המלאה של מטרנה לחצו כאן

מערכת וואלה! NEWS בשיתוף מטרנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully