וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"להרגיש את מה שהוא לא יכול להסביר": איך מרגישה אינטואיציה אימהית?

20.7.2017 / 8:56

ילדים קטנים לא יודעים להגיד מה הם מרגישים וצריכים, וכאן נכנס תפקידה החשוב של האינטואיציה האימהית. כדי להבין עוד על התחושה המיוחדת הזאת, יצאנו לשאול אימהות מה זו אינטואיציה אמהית, איך זה מרגיש ואיך הן מגדירות את התחושה. צפו

ShutterStock

כשחושבים להביא ילד לעולם, מיד מתחילים לחוות המון רגשות מסוגים שונים – מצד אחד התרגשות, ציפייה והתרוממות נפש, ומצד שני גם חששות, דאגות וחוסר ודאות. זהו צעד משמעותי המהווה אבן דרך מיוחדת במינה בחיים של כל זוג צעיר, וכמו בכל תהליך כזה – הפחד הוא חלק שאולי היינו שמחים לוותר עליו, אך הוא בדרך כלל בלתי נמנע.

אולם, על אף החשש, האמהות שבדרך מבינות בשלב יחסית מוקדם בתהליך הזה, שההריון מעניק להן מתנה שמנצחת את כל הפחדים – האינטואיציה האימהית, שמהווה מעין מצפן שמראה את הדרך – גם בלי שצעדו בה מעולם. אמהות מספרות שכבר בתקופת ההריון, הן יודעות להגיד מתי העובר המתפתח רעב או עייף. אחרות מעידות כי כשהן שומעות את הילד שלהן בוכה, הן יודעות מהי המשמעות האמיתית של הבכי הזה, גם אם כל שאר הנוכחים בחדר לא יכולים להבין זאת.

האינטואיציה הזאת היא קשר שאי אפשר להסביר במילים, והיא אחד הגורמים החשובים ביותר שהבטיחו את הישרדותו של המין האנושי. כדי להבין עוד על הכוח המיוחד הזה, יצאנו לשאול אתכן, האימהות, מהי אינטואציה אימהית עבורכן.

מטרנה, בשיתוף מדור "להיות הורים" בוואלה! בריאות, יצאה לשאול אימהות מה זו אינטואיציה אמהית, איך זה מרגיש ואיך הן מגדירות את התחושה המיוחדת הזו. צפו וגלו מה הן סיפרו לנו.

שתפי אותנו בתחושה אמהית חזקה ומרגשת שהייתה לך ותוכלי לזכות במתנה שווה במיוחד - מטרנה Extra Caree לחצי שנה. אז איך אפשר לזכות? תני לייק לעמוד של מטרנה בפייסבוק, וספרי בתגובה לפוסט לגבי אותה אינטואיציה אימהית חזקה ומרגשת שהייתה לך.

אמא, עדיין יש לך הזדמנות לזכות במטרנה Extra Care לחצי שנה!כל אמא מכירה את התינוק שלה הכי טוב ומרגישה מה הכי נכון בשביל...

Posted by ‎Materna מטרנה‎ on Wednesday, June 28, 2017
מערכת וואלה! News בשיתוף מטרנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully