וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אני בהריון, וזה לא אומר שמותר לכם לגעת בי

17.7.2017 / 0:37

הבטן מתעגלת ובעיני כולם, מכירים כזרים, הופכת לכדור בדולח שמותר למשש אותו, וזה עוד לפני שהזכרנו את ההערות המעליבות והפולשניות. נועה הנדין שוב בהריון ומזכירה לכולם: אם אתם כל כך נהנים מזה, לטפו את הבטן שלכם. בי אל תגעו

הריון ולידה הם עניינים שהופכים לא אחת לנחלת הכלל, גם בלי שאיש אישר לכלל שזו תהיה נחלתו. על הדברים המטומטמים שאנשים אומרים לך כשאת בהריון כבר התעכבנו, וכעת מגיע נושא בעייתי אחר: הבטן שלך.

עוד שבוע עובר, הבטן ממשיכה להתעגל. וככל שזה קורה, כך אנשים רואים בה כדור בדולח אטרקטיבי. אם הם מכירים או אם הם זרים - זה לא ממש משנה, הם יגעו. יגעו ויעירו הערות מביכות.

הסרטון הזה, יחד עם הסברה של נועה הנדין למטה, אולי יבהיר לכם מדוע זה פסול. זה לא מנומס, זה לא הגיוני וזה בעיקר לא שלכם. אז הגיע הזמן להפסיק - שמרו את הידיים שלכם לעצמכם.

לעמוד הפייסבוק "חיים של אמא"

נועה הנדין. באדיבות המצולמים
תשמרו את הידיים שלכם לעצמכם. נועה הנדין/באדיבות המצולמים

צאו לי מהמרחב

"בהיריון הראשון הן פגשו אותי בהפתעה גמורה. עשרות כפות ידיים שנכנסו לי למרחב האישי, התחילו למשש לי את הבטן ולספק ערימת עצות, תהיות ותובנות (שאותן לא ביקשתי) בנוגע לגופי, להיריון שלי ולגידול הילד (שעוד לא נולד) שלי.

"שמתם לב למכנה המשותף? הכול שלי. לפחות כך חשבתי.

"בהיריון השני כבר הכרתי את אותן נגיעות פולשניות, אבל עדיין הייתי מופתעת מהקלות הבלתי נסבלת לגעת בי. 30 שנה כמעט רק אני החלטתי מי נוגע בי ופתאום הפכתי לנחלת הכלל. עכשיו אני בהיריון שלישי, מוכנה ומזומנה לכל פולש, עומדת על המשמר ומסכלת כל יד תועה שמגיעה לטריטוריה שלי. שלי.

"אגב, סתם שתדעו: את הליטופים המרפרפים שלכם על הבטן שלי העובר לא מרגיש, וגם אם כן הוא לא יודע לפרש את זה כהבעת חיבה. לכל היותר תפסתם לו את הראש והוא מחכה שתשחררו. וגם אני".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
נועה הנדין. באדיבות המצולמים
בניגוד לנועה הנדין, אל תעשו את זה שוב/באדיבות המצולמים
חיים של אמא - נועה הנדין
  • עוד באותו נושא:
  • הריון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully