וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם בעיטות למוח: שיר אלמליח מדגימה את האימון האהוב עליה

9.7.2017 / 7:30

אימון קיקבוקס הוא הדרך הכי בריאה לפרוק עצבים וגם לשרוף המון קלוריות על הדרך. הספורט האינטנביסי הזה הפך מנחלתם של גברים בלבד לאחד האימונים הכי המבוקשים בחדרי הכושר ושיר אלמליח יצאה לבדוק מה סוד הקסם שלו

מערכת וואלה!

כשנתקלים בביטוי "קיקבוקס", חלק מהאנשים ידמיינו מתאבקים רחבים וכועסים שנהנים לחבוט בכל דבר שזז. אולם, בשנים האחרונות תפס הספורט המיוחד הזה מקום של כבוד גם במכוני הכושר, ליד חוגי הספינינג, היוגה והפליאטיס המבוקשים. כיום, אם תיכנסו לשיעור קיקבוקס, סביר להניח שזה לא יהיה חריג לראות שם גם אנשים מעל גיל 60, נערות, ואנשים נוספים שלא הייתם מאמינים שהם נהנים להניף בעיטות ואגרופים בזמנם הפנוי.

עוד בנושא:
צפו: שיר אלמליח קפצה לים כדי לנסות את הלהיט הגדול של הקיץ
מזה זה אימון ערסלים? שיר אלמליח יצאה לבדוק
כמה פעמים מומלץ לעשות כושר בשבוע? לשיר אלמליח יש תשובה

גם שיר אלמליח רואה באימון המיוחד והמיוזע הזה כאחת הדרכים המהנות ביותר לשרוף קלוריות ולשמור על גוף חטוב וחזק. זאת, במידה רבה בגלל העובדה שבאימון קצר של בין 45 דקות לשעה אפשר לשלב גם פעילות אירובית וגם אימון כוח – באופן פונקציונלי ויעיל במיוחד. כדי להבין יותר על הספורט הזה שהולך וסוחף יותר ויותר חובבי כושר בשנים האחרונות, היא נפגשה עם נעמה שחר, מאמנת קיקבוקס מקצועית ברשת Pure. צפו בטעימה מהדרך הכי בריאה לפרוק עצבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully