וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להפיק יותר מהכורכום, מהחמוציות ומהמקלחת: מוצרים בריאים חדשים

3.7.2017 / 14:19

עם פתיחת הקיץ השיקו חברות רבות מוצרים ייחודיים שיעזרו לשמור על הבריאות בעונה החמה. מהמשקה שירגיע אתכם, עד צמח מרפא שגדל במקומות הגבוהים בעולם – הנה מוצרים חדשים שיגרמו לכם להרגיש קצת יותר טוב

כורכום. ShutterStock
מה אם היינו אומרים לכם שיש דרך קלה יותר ליהנות מהיתרונות של הכורכום?/ShutterStock

יש סיבה טובה לכך שבשנים האחרונות אתם רואים יותר ויותר פרסומות שמדגישות יתרונות בריאותיים על פני הנאה או טעם. המהפכה הדיגיטלית הביאה הרבה יתרונות לעולם, ובין היתר תרמה גם להתפתחותה של מהפכת משנה נוספת וחשובה לא פחות – המודעות לבריאות. שיתוף המידע מוביל לכך שיותר ויותר אנשים שמים דגש על הבריאות שלהם, מה שהוביל גם את החברות הגדולות והחשובות במשק לפעול לייצור מוצרים שיגרמו לנו להרגיש קצת יותר טוב. כדי להצליח במשימה החשובה הזאת ריכזנו בעבורכם 7 מוצרים חדשים כאלה שחשוב לכם להכיר.

עוד בנושא:
מה אתם חייבים לקחת בתיק עזרה ראשונה?
מהמסורת לבית המרקחת: תרופות ממיצוי צמחי במרשם רופא
תרופות הסבתא שאתם חייבים להפסיק להשתמש בהן

כשצריכים שחקני חיזוק למלחמה בדלקת

מדברים הרבה על חשיבותם של חיידקים טובים בשמירה על גוף בריא. כעת חברת "ברא צמחים" מציעה לא רק לצרוך אותם – אלא גם לשפר את סיכויי ההישרדות שלהם. המוצר החדש שלהם, "קרנביוטיק", מכיל מיצוי חמוציות בריכוז גבוה במיוחד וסיבי FOS המופקים מצמח העולש ומשמשים כמצע מזון לחיידקים הפרוביוטיים, ובכך תורמים לשגשוגם. בנוסף, המשקה מיוצר בטכנולוגיה שפועלת להעצמת הספיגה של הרכיבים היעילים במיץ החמוציות. בחברה מבטיחים כי המוצר יעיל ביותר לסובלים מבעיות בדרכי השתן ולצמצום הפגיעה של האנטיביוטיקה בבריאות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משפר את מאזן החידקים הטובים/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשסף החרדה עולה

דיכאון וחרדה מושפעים כמובן מגורמים נפשיים וגנטיים. אולם גם למזון ולשתייה שאנחנו צורכים יש השפעה כלשהי על התסמינים. בעזרת תכנון מוקפד, ניתן אף להילחם בחלק מהתסמינים באמצעות שיפור התזונה. לזעפרן בהקשר הזה מיוחסות השפעות חשובות על ספיגתם של הורמונים כמו דופמין וסרטונין, הידועים כמשפיעים על המצב הנפשי. כעת, משיקה חברת תרימוורה פורמולה בשם Be Positive, המבוססת על זעפרן ותמציות צמחים נוספות שאמורות לשפר את מצב הרוח.

מחיר: 149.9 שקלים.

בי-פוסיטיב. יח"צ,
לעזור לעצמכם להרגיש קצת יותר שמחים/יח"צ

שנייה לפני שפותחים את הפה

אם אתם סובלים מריח רע מהפה, לפחות תתנחמו בעובדה שאתם ממש לא היחידים. בסקר שנערך בנושא, למעלה ממחצית מהנשאלים העידו על עצמם כסובלים מהתופעה הלא נעימה, שעלולה לפגוע גם בביטחון העצמי ולגרום לאנשים לחשוב פעמיים לפני שמדברים. כדי לעזור לכם לפתוח את הפה עם קצת יותר ביטחון, השיקה חברת מור-פה תרסיס לריענון ומניעת ריח רע בחלל הפה. התרסיס מגיע בטעמי תפוז, או מנטה ותות לבחירתכם.

מחיר: 19.33 שקלים ליחידה.

תרסיס לפה של מור פה. יח"צ,
יציל אתכם ממצבים מביכים/יח"צ

כשרוצים לקבל יותר מתבלין העל

מחקרים רבים היללו את הכורכום וייחסו לו בין היתר תכונות נוגדות דלקת, את הכוח לאזן את ההורמונים בגוף, תועלת ללב ולקיבה ואף תפקיד חשוב במלחמה בסרטן. עם זאת, לתבלין קשה להיספג בגוף ביעילות והוא מסולק מהר יחסית ממערכת העיכול. כדי לנצל את יתרונותיו בצורה יעילה יותר, משווקת חברת סלוגאר כמוסות ג'ל בשם כורכומין, עם יכולת ספיגה גבוהה פי 185. הטכנולוגיה הזאת היא פטנט ייחודי רשום של חברת "Micellar Curcumin" שיעילותו הוכחה במחקרים קליניים.

מחיר: 199 שקלים ל-30 כמוסות.

כורכומין בכמוסות. יח"צ,
יעיל פי 185 מכורכומין רגיל/יח"צ

בימים הרגישים שאחרי הלידה

הימים הראשונים שאחרי לידה הם ימים משמחים, הכוללים התרגשות רבה והמון חוויות ראשוניות. עם זאת, יש לימים אלו גם צדדים פחות משמחים, הכוללים דימום מוגבר ותחושת אי נוחות באזור המפשעה. כדי להפוך ימים אלו למעט יותר נעימים עבור האימהות הטריות השיקה חברת קוטקס תחתוני-פד חד פעמיים מבד דמוי כותנה, עם יכולת ספיגה גבוהה פי 3 מהתחבושות הרגילות, המאפשרת להימנע מתקלות מביכות.

קוטקס ליולדת. קוטקס,
להפוך את הימים הראשונים לקצת יותר קלים/קוטקס

ברגעים הכי מרגיעים של היום

מקלחת בסוף היום היא אחת מההנאות הגדולות של החיים, שלא רק מנקה מאיתנו את הלכלוך מכל היום, אלא גם את המחשבות והתחושות השליליות שלפעמים "נדבקות" אלינו במהלך היום. כעת, חברת פלמוליב מנסה לסייע להעצים את החוויה המרגיעה ומציעה ג'ל רחצה מועשר בתמציות שמנים ייחודיות המשלבות ניחוחות של אדמונית, שמן מקדמיה, איריס ושמן אבוקדו. בחברה מבטיחים כי התחליב מזין את העור, נספג בקלות רבה יותר ומונע התייבשות מהירה של העור.

פלמוליב לומינוס אוילס. אפרת אשל, מערכת וואלה! NEWS
בקיץ הישראלי, חשוב למנוע ככל שניתן את ייבוש העור/מערכת וואלה! NEWS, אפרת אשל

כשהעור של התינוק מתחיל לגרד

להורים קשה שלא להיות חרדים לבריאות של ילדיהם הקטנים, בייחוד כאשר מתחילים לזהות פריחה או גרד על העור שלהם. כדי להרגיע הורים מודאגים משיקה חברת התרופות כצט סדרת מוצרים לפעוטות בשם "טפטפים בייבי באזז", על בסיס שמן ציטרונלה, להגנה על העור ולשיפור הבריאות. הסדרה כוללת מגבונים, שמנים ארומטיים ו"רול און", המכילים ויטמינים, אלוורה ותמציות להרגעת העור. הם היפו-אלרגניים וניתן להשתמש בהם גם על עור רגיש ללא חשש.

סדרת מוצרי טפטפים. אפרת אשל,
מתאים גם לעור רגיש ולסובלים מאלרגיות/אפרת אשל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully