וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדקו את עצמכם: האם אתם חיים עם סטרס שמסכן את הבריאות?

20.6.2017 / 11:50

ארגון הבריאות העולמי הזהיר כי עד שנת 2020 סטרס שקשור לעבודה יהיה בין המחלות הנפוצות ביותר. כדי לטפל בלחץ לפני שיהיה מאוחר, חשוב קודם להבין מה המצב שלכם. ענו על השאלות וגלו איפה אתם עומדים

לחץ בעבודה. ShutterStock
לא רק מצב לא נעים, הוא עשוי לסכן חיים/ShutterStock

קל לזלזל בהשלכות של הלחץ על הבריאות. בשגרה הישראלית, בה הלחץ הוא חלק בלתי נפרד מההוויה, אנחנו מתרגלים מגיל קטן להאמין שהמצב הזה הוא ברירת מחדל – גם בניהול חיי עבודה ומשפחה, ושאין באמת מנוס מפניו. השלמה כזו עם המצב, מובילה אנשים להעלים עין גם מתסמינים גופניים בולטים ומדאיגים כמו כאבי ראש מתמשכים, עייפות כרונית, עצבנות וקושי ממשי להתרכז.

עוד בנושא:
צאו מזה: 5 דרכים שיעזרו לכם להתגבר על הסטרס
הסטרס ועונשו: תופעות מוזרות שנגרמות על ידי לחץ
סטרס כרוני מאיץ את התפשטות הסרטן בגוף

חשוב להבין שהלחץ הוא לא בלתי נמנע ומהווה למעשה בעיה רפואית לכל דבר. חשוב לתת עליו את הדעת ולטפל בו לפני שיגרום לבעיות חמורות. השחקנית דמי מור אף חשפה השבוע שאיבדה שתי שיניים, לדבריה כתוצאה מלחץ מתמשך, והיא ממש לא היחידה שסובלת מהשפעותיו ההרסניות. לא לחינם קבע ארגון הבריאות העולמי (WHO) כי עד שנת 2020, סטרס שקשור לעבודה ושחיקה יהיו בין המחלות הנפוצות ביותר בעולם. כמו בעישון או באכילת מזון מעובד, אנחנו יכולים להתעלם מזה, אך זה לא יעלים את הבעיה.

אז איך אפשר לטפל בסטרס? קודם כל חשוב להבין אם אתם סובלים ממנו ברמה שמציבה אתכם בסיכון. ענו על השאלות שלפניכם וגלו אם הלחץ משפיע עליכם וכמה עמוקה השפעתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully