וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה התינוק הזה עשה שגרם לאלפי אנשים לשתף את הסרטון?

7.6.2017 / 16:34

סרטון ויראלי של תינוק מתעורר לצלילי השיר האהוב עליו ופוצח בריקוד מתוק סחף את הרשת והגיע עד לזמר, שבתגובה הזמין את הפעוט ואת אמו להתארח בסיבוב ההופעות הקרוב שלו

צילום מסך

מכירים את זה שהשיר האהוב עליכם מתנגן פתאום ברדיו והגוף שלכם פשוט מתחיל לרקוד מעצמו? מתברר שלתחושה הזאת אין גיל, כפי שמדגים הסרטון המתוק של התינוק הזה.

בסרטון נראה הפעוט ג'ייק מנמנם בחיקו של אביו, כאשר האב לוחץ פליי ומנגן את השיר Congratulations של הזמר Post Malone, הפעוט מתעורר תוך שניות ומיד מתחיל לרקוד. הוא אפילו מפנה את המיטה – שמשמשת לו כרחבת ריקודים מאולתרת, ואז נעמד עליה ומפגין את מלוא הרפרטואר של צעדי הריקוד החמודים שלו, שכוללים הנפות ידיים, קפיצות ועוד כשהוא לבוש בחיתול בלבד.

עוד בנושא:
האמא מסיימת לקרוא סיפור - התינוק פורץ בבכי
הורים מצלמים ילדים נרדמים במקומות מוזרים
סרטון ויראלי של תינוקת בת יומה חופפת ראש שבר את האינטרנט

תינוק מתעורר ורוקד לצלילי השיר האהוב עליו. טוויטר, צילום מסך
מנגנים את השיר שלי!/צילום מסך, טוויטר

סטפני יאנגלבאד, אמו של ג'ייק, העלתה את הסרטון הזה לטוויטר עם הכיתוב "כשאתה ישן מת והשיר שלך מתנגן פתאום". לדבריה, מדובר בשיר האהוב ביותר על בנה, והוא מאזין לו מדי יום "הוא היה שומע אותו כל יום כל היום, אם זה היה תלוי בו", אמרה. הסרטון שהפך לוויראלי וזכה לעשרות אלפי לייקים ושיתופים הגיע גם לפוסט מאלון עצמו, שהגיב לסטפני וכתב לי "זה הסרטון הכי מגניב". לאחר מכן, הוא שיתף אותו גם בטוויטר שלו.

בעוד כמה חודשים ג'ייק יזכה אולי לרקוד לצלילי השיר האהוב עליו בלייב, משום שאמו צייצה שפוסט מאלון פנה אליה והציע לה להתארח באחת מההופעות בסיבוב ההופעות המתוכנן שלו בסתיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully