וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריפוי העור עד שיפור מצב הרוח: מוצרים בריאים ששווה להכיר

18.5.2017 / 15:59

עם פתיחת הקיץ השיקו חברות רבות מוצרים ייחודיים שיעזרו לשמור על הבריאות בעונה החמה. מהמשקה שירגיע אתכם, עד צמח מרפא שגדל במקומות הגבוהים בעולם – הנה מוצרים חדשים שיגרמו לכם להרגיש קצת יותר טוב

קרם שיזוף. ShutterStock
הכינו גופכם לקיץ, אבל מהבחינות שחשובות באמת/ShutterStock

לקראת הקיץ רבים משקיעים אנרגיות רבות בהכנת הגוף שלהם להיפרדות משכבות הבגדים העבות שכיסו אותו בחודשים האחרונים. עם זאת, רבים שוכחים כי הדאגה לבריאות הגוף חשובה הרבה יותר מהשמירה על הגזרה. הקיץ מביא איתו סכנות חדשות, שינויים במצב הרוח, ונזקים לעור. זה הזמן להכיר את כל המוצרים שיעזרו לכם להיות קצת יותר בריאים בחודשים החמים ביותר בשנה.

עוד בנושא:
חדש בפארם: המוצרים הכי בריאים על המדף
מה אתם חייבים לקחת בתיק עזרה ראשונה?
מהמסורת לבית המרקחת: תרופות ממיצוי צמחי במרשם רופא

הצמחים שירימו את מצב הרוח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמצית שנותנת דחיפה חיובית ברגעים הקשים/מערכת וואלה!, צילום מסך

במהלך החיים אנחנו חווים לא מעט ימים פחות מוצלחים, בהם האנרגיות נמוכות והחיוך מסרב לעלות על הפנים. בשביל ימים כאלה השיקה חברת "ברא צמחים" פורמולה של צמחי מרפא שלדבריה עשויה לשפר את מצב הרוח. תערובת הצמחים מגיעה בצורת תמצית נוזלית מרוכזת שמשפרת את ספיגתם וכוללת צמחים כגון ויתוניה משכרת, ג'ינסנג אמריקאי, מרווה משולשת, ורבנה רפואית, קמומיל ומליסה רפואית. צמחים אלו נקשרו ברפואה האלטרנטיבית לשיפור מצב הרוח ולהעלאת האנרגיות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

התכשירים שיגנו עליכם מנזקי השמש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מגן על העור מרדיקלים חופשיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בקיץ הישראלי מקדמי הגנה הם מוצר שאי אפשר לוותר עליו. באחרונה גם חברת אוון (Avene) הצרפתית השיקה בישראל תכשיר ייחודי להגנה מהשמש לעור רגיש בעל מקדם הגנה SPF 50. המוצר מכיל תרכובת המגנה על העור מהשמש ביעילות גבוהה, וכולל גם פרה-טוקופריל (Pre-tocopheryil) ואנטי אוקסידנט (נגזרת של ויטמין E). חומרים אלו מגנים על תאי העור מפני רדיקלים חופשיים. המוצר גם עשיר במים טרמליים בעלי תכונות מרגיעות ונוגדות גירויים.

מחיר: 159.90 שקלים ל-50 מ"ל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עשיר בוויטמינים חיוניים להזנת העור/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם רשת אפריל מציעה תחליב בשם April Sun המספק גם הוא הגנה יעילה מפני קרינת השמש. זהו תכשיר היפו אלרגני, עמיד במים ועשיר בוויטמינים E ו-B המעשירים את העור. התחליב כולל מקדם הגנה SPF 30 ומספק הגנה נגד קרני UVA ן-UVB, על פי תקינות האיחוד האירופי. את התחליב ניתן להשיג בבלעדיות ברשת אפריל.

מחיר: 39 שקלים ל-200 מ"ל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם מטפל באקנה וגם מצמצם את נזקי השמש/מערכת וואלה!, צילום מסך

למי שסובל מאקנה, יש כעת דרך יעילה גם לטפל בפצעונים, וגם להגן על הפנים מעור השמש. זאת באמצעות תכשיר חדש בשם אקניל של חברת פריגו, עם פעולה משולשת – טיפול בפצעונים, החזרת הלחות לעור, שנוטה להתייבש כתוצאה מהאקנה, וכן הגנה מהשמש במקדם SPF 30. התכשיר מטפל בארבעה גורמים מרכזיים לאקנה: הפרשת חלב מוגברת, עודף קרטין, דלקות מקומיות והתרבות של חיידקים ופטריות.

מחיר: 63.44 שקלים.

התוסף שיאזן את רמות הברזל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תוסף טעים וקל לעיכול/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסקר של מכון סאפיו ניכר כי כ-39 אחוזים מהנשים בישראל סובלות מאנמיה הקשורה למחסור בברזל. כדי להתמודד עם הבעיה השיקו בחברת אלטמן תוסף חדש בשם ברזל Comfort הכולל פטנט ייחודי לספיגה יעילה יותר של הברזל, כפי שהוכח במחקרים בתחום. הברזל נצרך בצורת אבקה המתמוססת בפה, טעמה טוב יחסית לחלופות הקיימות והיא קלה לעיכול.

מחיר: 118.80 שקלים ל-30 קפליות.

המשקה שירגיע אתכם לפני פגישה חשובה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרגיע בלי להרדים/מערכת וואלה!, צילום מסך

קפה אמנם שומר עלינו ערניים, אך הוא לא בדיוק עוזר להרגיע את הגוף ואף גורם לתגובה הפוכה. כעת מותג חדש בשם טרנקוויני (TRANQUINI) מציע חלופה לכוס האספרסו, שתעזור, לטענת החברה, להרגיע את הגוף והנפש. המשקה כולל תה ירוק, קמומיל, לבנדר ותמציות מליסה, שהוכחו מחקרית כגורמים המפחיתים לחץ ומקלים על תסמיני חרדה – בלי לעייף את הגוף. המשקה אינו מכיל ממתיקים מלאכותיים ועל פי החברה יעיל בסיוע בהתמודדות עם סיטואציות מלחיצות כמו מבחן חשוב או דיבור בפני קהל.

המשחה שתלבין את השיניים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תוצאות מובטחות תוך שבוע/מערכת וואלה!, צילום מסך

יותר מכל מרכיב אחר בשמירה על היגיינת הפה, רובנו מייחסים חשיבות עליונה לשיניים לבנות ומבריקות. כדי לסייע בכך משיקה קולגייט משחת שיניים חדשה בשם קולגייט אופטיק וויט – White & Restore. בחברה מבטיחים כי המשחה תסיר ביעילות כתמים ממשטח השן ותמנע הצטברות אבן שן (פלאק). כמו כן, בקולגייט מבטיחים כי ניתן לראות תוצאות משמעותיות תוך שבוע אחד בלבד.

מחיר: 24.90 שקלים לבקבוקון של 75 מ"ל.

הקרם שיכין את כפות הרגליים לקיץ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נלחם גם ביובש וגם בריח הרע/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקיץ כבר כאן ואיתו החשש של חלק מהאנשים לחשוף את כפות הרגליים לעיני כל, בשל יובש או קילוף של העור. כדי לעזור עם הבעיה המביכה ניתן להיעזר באקסרה פוט (Axera Foot), קרם היפו אלרגני לטיפול ממוקד בעור כף הרגל, הברכיים והמרפקים. הקרם מכיל הרכב ייחודי של חומרים פעילים המעלים את רמת הלחות בעור כף הרגל, מונעים זיהומים וריחות לא נעימים. כמו כן התכשיר מרגיע גירויים ומשפר את מרקם העור. למוצר יש גם תכונות נוגדות חיידקים, המעכבות את התרבותם וכן מונעות התפתחות פטריות.

מחיר: 81.40 שקלים.

הצמח שיחדש את מאגרי האנרגיה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפחית חרדה ומשפר את הסיבולת/מערכת וואלה!, צילום מסך

צמח המאקה גדל באופן טבעי בגובה של 4,000 מטר מעל לפני הים ונחשב נדיר הודות ליכולתו לשרוד באזור בו החמצן דל ובאקלים קיצוניים. כך הוא אוגר רכיבים אורגניים ייחודיים ונדירים שמצויים בקרקע סלעית ומייחסים לו סגולות רבות כמו הפחתת תסמיני לחץ וחרדה, טיפול בחולשה ובעייפות ואף שיפור הסיבולת הגופנית. חברת "ברא צמחים" החלה כעת לשווק בישראל כמוסות, אבקה ושקיקים המיוצרים מהצמח הייחודי שיותר מ-40 מחקרים רפואיים הצביעו על יעילותו לגוף.

מחיר: 120 שקלים ל-60 כמוסות, 139 שקלים עבור 200 גרם אבקה או שקיקים.

התכשיר שישמור על עור הפנים

סבון צטאפיל. אפרת אשל,
הוכח מחקרית כיעיל בטיפוח עור עדין/אפרת אשל

עור הפנים שלנו רגיש במיוחד וחשוב לתת לו טיפול עדין, מוקפד וארוך יותר מאשר באזורים שונים בגוף. כדי לסייע במשימה זו השיקה חברת "רפא" את "צטאפיל" – תרחיץ לניקוי יומיומי יעיל ועדין של עור הפנים. המוצר נבדק במבחנים קליניים והוכח כיעיל לטיפול בעור פנים עדין. התרחיץ מסייע לשמר שגרה של ניקוי, הזנה וטיפוח של העור.

מחיר: 93 שקלים ל-500 מ"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully