וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פגום לפגום - אחים": הכירו את סער בן הרוש, 'אבא פגום'

16.5.2017 / 15:59

יש לו ילדה אחת ו-120 אלף עוקבים בפייסבוק. בראיון לאולפן וואלה! NEWS, מסביר סער בן הרוש כיצד הפך את תלאות האבהות לאחד הדפים הכי נצפים בפייסבוק ומדוע דווקא העובדה שכמעט כולנו הורים פגומים הופכת את המציאות לקלה יותר

עריכת וידאו:ניר חן

לאחר שהילדה שלו נולדה, החיים של סער בן הרוש השתנו. מה עושים כשיש לך עולל קטן בבית? נו, זה ברור - פותחים עמוד פייסבוק שהופך לאחד המובילים בישראל.

"מההתחלה זה היה טבעי", מסביר בן הרוש, אחד מאנשי נבחרת Buzzit של וואלה! NEWS, כיצד החל. "כתבתי סטטוסים אישיים וראיתי שיש איזשהו צורך לפתח את זה מעבר. אנשים אמרו 'אתה צודק בכל מה שאתה כותב. יש פה בעייתיות בגידול הילדים, אבל בואו נצחק על זה, לא נהיה כבדים".

לסער יש 120 אלף עוקבים בעמוד. ידוע שהורות מנצחת ברשתות החברתיות, אבל מדוע דווקא "אבא פגום?" הוא הכינוי שבחר? "אני ועוד 120 אלף, וכנראה הרבה יותר, פגומים באיזושהי צורה", אומר בן הרוש, "וכדאי לצחוק על זה ולהפוך את זה למשהו שהוא מעבר על רק להתלונן. הקבוצה שהקמתי הפכה לקהילה שעוזרת אחד לשני. זו קהילה שעוזרת, צוחקת ומתייעצת, היא פרצה מעבר לתגובות הפייסבוק. פגום לפגום – אחים".

בן הרוש הוא צלם, והוא מסביר מדוע העיסוק הזה מסייע לו עם הדף: "זה מתקשר לכל העניין, כי אני מנסה להעביר את הכול באופן הכי מקצועי שאפשר. יש הרבה חברים בקהילה שרק רוצים להיפגש, לעשות ולעזור – לא רק לפגומים".

סער בן הרוש. דרור עינב
לא חייבים לקחת הכול ברצינות. סער בן הרוש/דרור עינב
סער בן הרוש - אבא פגום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully