וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיים קצרים? חוקרים מצאו 7 דרכים להאריך אותם

18.5.2017 / 7:00

יש אנשים שהיו שמחים אם היו מוצאים סוף סוף את הנוסחה לחיי נצח. עד שזה יקרה, מצאו חוקרים כמה דרכים יעילות לשפר את סיכויי ההישרדות שלכם ולהאריך את תוחלת החיים – משיפור התזונה ועד לתואר אקדמי

רויטרס

בווידאו: האם זו האישה הקשישה בעולם?

חלקנו (לא כולנו) אולי רוצים להאמין שאנחנו חיים בדור שבו יאתרו את נוסחת הקסם לחיי נצח. לרבים קשה להשלים עם העובדה שיום אחד יסתיים הקיום שלנו כאן בפתאומיות וללא הודעה מוקדמת. הפחד הזה מעסיק אותנו הרבה, מטריד ומאיים, אך הוא גם מדרבן במידה מסוימת את הקדמה המדעית, את המחקר ואת השאיפה המתמדת לדעת עוד על תוחלת החיים שלנו ועל הגורמים להארכתה או לקיצור שלה.

עוד בנושא:
הורות מוסיפה שנתיים שלמות לתוחלת החיים
שימו חריף: אכילת פלפל צ'ילי יכולה להאריך חיים
תחשבו טוב יהיה טוב: חשיבה חיובית תעשה אתכם בריאים

לא רבים יודעים, אבל החזון העיקרי שליווה את מקימי גוגל הוא לבנות פלטפורמה שתרכז את כל המידע הקיים בעולם כדי שאנשים מרחבי העולם ימצאו יחד את הנוסחה לחיי נצח. מאז שהוקמה החברה עברו 18 שנים, בהן היא אמנם הצליחה לרכז כמעט את כל המידע שבאינטרנט תחת מנוע חיפוש רב עוצמה, אך החזון השאפתני שלה טרם מומש. עם זאת, הארכת תוחלת החיים מעסיקה מטבע הדברים חוקרים רבים, והעיסוק הזה הוליד כמה ממצאים מפתיעים ומעודדים ביותר. הנה כל הדרכים שמצאו החוקרים לשפר את הסיכויים שלכם להאריך ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully