וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצוב: מה קרה לאישה השמנה בעולם אחרי הניתוח לקיצור קיבה?

11.5.2017 / 12:13

אימאן אחמד עבדולאטי, מי שהוגדרה כשאישה השמנה בעולם ושקלה 500 קילוגרם, עברה ניתוח לקיצור קיבה לפני חודשיים. אחרי הדיווחים לפיהם היא ירדה 150 קילוגרמים, כעת מצבה הרפואי הידרדר מאוד

צילום מסך

בסרטון: ככה כל הסיפור התחיל

רק לפני חודש דווח בכל אתרי החדשות בעולם שאימאן אחמד עבדולאטי, מי שהוגדרה כאישה השמנה בעולם ועברה ניתוח לקיצור קיבה, הצליחה לרדת 150 קילוגרם ממשקלה שהגיע ללא פחות מ-500 קילוגרם. אבל מסתמן שהשמחה היתה מוקדמת מדי. לפי אתר ה-BBC, אימאן בת ה-37, תושבת מצרים, סובלת כיום מבעיות בתפקוד הלב שלה ומפצעי לחץ הנובעים משכיבה ארוכה במיטה.

מבית החולים בהודו שבו עברה אימאן את הניתוח נמסר כי "אימאן סובלת כעת ממספר מצבים בריאותיים, ובכללם בעיה לבבית, שעדיין נמצאת תחת חקירה אינטנסיבית, אורוסיספסיס חמור (זיהום חיידקי שגורם לזיהום בדרכי השתן) ובעיה של פצעי לחץ". ההצהרה גם ציינה כי אימאן מטופלת על ידי 20 רופאים.

עוד בנושא:
אני רק שאלה: האם הקיבה מתכווצת כשאוכלים פחות?
לא רק משקל: היתרון המפתיע של ניתוח לקיצור קיבה
למה אנשים שמורידים במשקל הכי מתגעגעים?

אימאן אחמד עבדולאטי- האישה השמנה בעולם. GettyImages
אימאן לפני הניתוח/GettyImages

כאמור החדשות המשמחות על הירידה המדהימה במשקל ועל העובדה שלראשונה זה 25 שנים אימאן הצליחה לעמוד על רגליה וללכת, היו מוקדמות מדי. בני משפחתה שליוו אותה להודו טוענים כעת כי לא רק שמצבה הרפואי הידרדר, אלא שהיא לא ירדה את המשקל שדווח עליו. לפי דיווחים שונים שאין עליהם אישור עדיין, אימאן הועברה לבית חולים באבו דאבי בעקבות סכסוך בין אחותה ובין הצוות המטפל.

אימאן עברה את הניתוח בתחילת חודש מרץ, זאת לאחר שהרשויות בשתי המדינות התערבו ועזרו בסידורים להטסתה לבית החולים סאייפי בהודו. כעת, כאמור, מצבה נותר לא ברור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully