וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התסרוקת הפופולרית שעלולה לגרום להתקרחות

15.5.2017 / 7:10

תסרוקות אסופות ומתוחות לאחור יוצרות מראה אלגנטי ואפילו מותחות את עור הפנים, אך מומחים מזהירים כי הן פוגעות בשיער ועלולות לגרום לנשירה, נסיגת קו השיער ואפילו להתקרחות

עמוד היוטיוב של Cut Video

בווידיאו: 100 שנות עיצובי שיער

ריהאנה, קייט הדסון, היילי סטיינפלד, ועוד שורה של כוכבות הגיעו לאירוע המט גאלה בניו יורק, בתסרוקות אסופות ומתוחות מאוד. התסרוקת המתוחה ללא ספק אופנתית ומחמיאה מאוד כמעט לכולן אך היא עלולה להוביל לאובדן שיער קבוע – כך מזהירים מומחים.

"איבוד שיער לצמיתות עלול להיגרם ממשיכה לאורך זמן של קבוצות זקיקי שיער. אנשים יופתעו לגלות כמה קל לפגוע בשיער ולבסוף גם להסתכן בהתקרחות", מסביר ד"ר אודי בר, מומחה לעיכוב תהליכי הזדקנות, שמזהיר כי הנזק לשיער מהעתקת התסרוקת הפופולרית עלול להיות בלתי הפיך: "ברגע שמותחים את השיער לאחור עד לנקודה בה מרגישים שזה כבר כואב, וממשיכים בכך לאורך זמן, ניתן להגיד כי מסתכנים בנשירת שיער לצמיתות ובנסיגת קו השיער לאחור".

עוד בנושא:
כל האמת על תופעת ההתקרחות
שביל באמצע: 6 עובדות שאתם חייבים לדעת על השיער שלכם

תוספות שיער כבדות שמוצמדות לקווצות שיער קטנות למספר שיערות קטן ונותרות למשך זמן רב, כמו גם תסרוקות המושכות את שיער הרקות לאחור המבוצעות באופן קבוע ויומיומי, מביאות לנזק מתמשך ולעיתים בלתי הפיך לתפקוד ומבנה הזקיקים ולאיבוד שיער לצמיתות, לצד פגיעה בעור הקרקפת והצטלקותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully