וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי סודות: ב-12.05.2017 מדברים על דיכאון

9.5.2017 / 13:53

חברת אומגה גליל תקיים ביום שישי יום פתוח טלפוני שבו מומחים בתחום הטיפול הנפשי והתזונתי יענו על שאלות וידברו על הקשר בין דיכאון לתזונה ולשינוי באורח החיים. הנה כל הפרטים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארגון הבריאות העולמי מזמין אתכם לדבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארגון הבריאות העולמי בחר להקדיש השנה תשומת לב מיוחדת לנושא הדיכאון, ויצא בקמפיין עולמי תחת הכותרת "דיכאון, בואו נדבר". חברת אומגה גליל נענתה לקריאת ארגון הבריאות העולמי והכריזה על יום פתוח טלפוני לשאלות על דיכאון, שיתקיים ביום שישי 12.5.17. במסגרת היום הפתוח, מומחים בתחום הטיפול הנפשי והתזונתי יענו על שאלות וידברו על הקשר בין דיכאון לתזונה ולשינוי באורח החיים.

שיח פתוח על הדיכאון הוא מרכיב חיוני בהתאוששות. הסטיגמה סביב מחלות נפש, וביניהן דיכאון, מהווה מחסום בפני אנשים הזקוקים לעזרה בכל העולם. דיבור על דיכאון, עם בן משפחה, חבר, רופא ומטפל או בקבוצות גדולות יותר כגון בתי ספר, מקומות עבוד וברשתות חברתיות, יכולים לסייע לשבור את הסטיגמה הזו, ובסופו של דבר יובילו לכך שאנשים רבים יותר הזקוקים לעזרה יפנו לקבלה.

המטפלים שיתנו מענה ביום הפתוח הם ד"ר רון יפה, ד"ר לרפואה נטורופתית ומדעי הבריאות, מוסמך ברפואה סינית ורפואה פונקציונלית; רותי אנצ'לוביץ, מטפלת בתזונה הוליסטית ופרחי באך. הרבליסטית קלינית CL.H., B.Sc בביולוגיה; תהל עלמה בארי, עובדת סוציאלית קלינית, מומחית לטיפול רגשי-גופני ויועצת בריאות הוליסטית בכירה ובעלת ניסיון של 19 שנה בארץ ובחו''ל; ואיתן בן מיור, נטורופת ומטפל בגישת הפליאו.

מכירים מישהו הסובל מדיכאון? האם אתם סובלים בעצמכם או דואגים לבן משפחה עם דיכאון? אולי אתם חוששים שזה המצב אך לא בטוחים? הירשמו ליום הפתוח של אומגה גליל. הנה כל הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully