וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר קובע: אלכוהול הופך את הנטייה המינית לגמישה יותר

אנחנו יודעים שאלכוהול משבש את התודעה שלנו, אבל המחקר הזה טוען שמדובר בהשפעה חזקה בהרבה משאנחנו מוכנים להודות. מסתבר שגם גברים וגם נשים נמשכים יותר לבני מינם לאחר כמה שוטים בבר

ShutterStock

גברים, כמה אתם בטוחים בהעדפה המינית שלכם? אם לשפוט לפי מחקר חדש, היא כנראה יותר גמישה משאתם רוצים להאמין. חוקרים אמריקאים מצאו כי הסבירות שגברים סטרייטים יימשכו לבני מינם עולה יותר ככל שהם שותים יותר אלכוהול. גם הנשים שהשתתפו במחקר גילו עניין מוגבר בבנות מינן לאחר כמה כוסות, אולם נתון זה לא הפתיע את החוקרים באותה הרמה.

עוד בנושא:
מחקר חדש מגלה: כך אלכוהול ומריחואנה משפיעים על חיי המין שלכם
OCD מיני: כשהנטייה המינית הופכת לאובססיה
סטרייט, גיי או איפשהו באמצע? גלו מה הנטייה המינית שלכם

לטובת המחקר גויסו 83 נשים וגברים סטרייטים בשיאו של סיבוב ברים. הם נשאלו לגבי כמות האלכוהול ששתו וצפו בסרטון המציג נשים וגברים מושכים במיוחד. כשהתבקשו לדרג את רמת המשיכה שלהם לדוגמנים שבסרטון, ראו החוקרים באופן מובהק כי המשיכה שלהם לגברים ולנשים כאחד עלתה ככל שרמת האלכוהול בדמם עלתה.

וודקה רד בול  זה המשקה הכי מסוכן. ShutterStock
התחלנו?/ShutterStock

מחקר זה מצטרף לשורה של מחקרים אחרים שטוענים כי ההעדפה המינית שלנו הפכפכה ומשתנה כל הזמן. בחינות נוספות של הנושא הראו כי גברים סטרייטים נוטים לצפות בתכנים פורנוגרפיים ולפנטז על בני מינם יותר משהם מוכנים להודות. ואם תהיתם, יש לכך גם הסבר אבולוציוני. חוקרים מאמינים שמשיכה הומוסקסואלית התפתחה כדי לעזור לנו להתחבר אחד לשני בצורה חזקה יותר, ובכך לשפר את סיכויי ההישרדות שלנו כחברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully