וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זה הפיתרון הכי מביך לנחירות?

ניסיתם כבר רטיות, כריות מיוחדות ומה לא ואתם עדיין נוחרים בלילות כמו טרקטור? יכול מאוד להיות שאתם מספיק נואשים כדי לנסות נגינה בדיג'ירידו. מתברר שזה יכול ממש לעזור

האם זו השיטה הכי מוזרה להתמודד עם נחירות?/מערכת וואלה! News

הנה הוכחה שלפעמים הפיתרון יותר גרוע מהבעיה – אם אתם או מי שאתם חולקים את המיטה שלכם איתו סובלים מנחירות, אתם בוודאי יודעים שמדובר במטרד לא קטן שפוגע באיכות השינה של הנוחר וגם של מי שישן בקרבתו. בניסיון לתת מזור לבעיה הזאת יש מי שכבר ניסו הכל – רטיות, תרופות, כריות מיוחדות ואפילו מכונות נשימה שמתחברים אליהן בלילה.

אבל אם כל האפשרויות האחרות כשלו, ואתם עדיין סובלים מהניסורים הליליים של דרכי הנשימה הקלוקלות שלכם יכול מאוד להיות שאתם מספיק נואשים כדי לנסות גם דברים פחות קונבנציונליים – כמו נגינה בדיגי'רידו.

עוד בנושא:
מה המשמעות האמיתית של הנחירות שלכם?
תרגילים שיעזרו לכם להפסיק לנחור

אבוריג'יני מנגן בדיגי'ירידו. ShutterStock
נשימה מעגלית, אך לא בלתי מביכה. אדם מנגן בדיג'ירידו/ShutterStock

הדיג'ירידו הוא כלי נשיפה מעץ שאופייני לאוכלוסייה הילידית באוסטרליה, וכדי לנגן בו צריך ללמוד לנשום בטכניקה שמכונה נשימה מעגלית – במסגרתה נושפים מהפה תוך כדי שאיפת אוויר מהאף. זו טכניקה שמשמשת מוזיקאים רבים שמנגנים על כלי נשיפה וכעת, מתברר שהיא יכולה גם לעזור לכם לישון טוב יותר. עכשיו נשאר לכם רק להחליט מה מביך אתכם יותר – להיות זה שנוחר כמו טרקטור בלילה, או זה שמנגן על דיגי'רידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully