נושאים חמים

בחנו את עצמכם: באיזה מהמאכלים יש יותר חלבון

אם אתם מאלה שמקפידים על כושר ותזונה בריאה, החידון הזה יעבור לכם בקלות. לאלה שלא, הגיע הזמן ללמוד על אחד ממרכיבי התזונה החשובים ביותר

חדשות מתפרצות לפני כולם הורידו עכשיו הורידו עכשיו להורדת האפליקציה מ-Google Play להורדת אפליקציה מ-AppStore
סלט טונה (ShutterStock)
ביצה או טונה? (צילום: shutterstock)

אנחנו לא בטוחים אם זו העובדה שיותר ויותר אנשים מתאמנים בחדרי כושר, או שבכלל זו מגמת הטבעונות ששוטפת אותנו כמו צונאמי מבורך בשנים האחרונות, אבל אנשים מגלים הרבה מאוד עניין בצריכת חלבונים. ולא סתם.

החלבונים מסייעים לגוף בתהליכים חשובים, ביניהם בניית התאים, העלאת האנרגיה וחיזוק העצמות. הצריכה המומלצת של חלבון, לאלו שאינם עוסקים בספורט בצורה מקצועית, היא כ-0.8 גרם חלבון לכל קילוגרם משקל של הגוף. צריכה זו מהווה כ-15 עד 20 אחוזים מצריכת הקלוריות היומית. וכןף לא כל החלבונים נולדו שווים.

אבל איך יודעים כמה חלבון יש במאכלים שאנחנו אוכלים, האם במאכלים שמן החי יש בהכרח יותר כמויות של חלבון, ואם כן, האם לטבעונים יש באמת מה לדאוג? בדיוק בשביל זה ערכנו עבורכם חידון ואנחנו די בטוחים שחלק מהתשובות בפנים יפתיעו אתכם. בואו נתחיל.

עוד בנושא:
10 מאכלים שמלאים בחלבון וגם עוזרים לדיאטה
עושים שריר: מיתוסים ועובדות על חלבונים ופעילות גופנית
בשר זה קצח: מקורות מעולים לחלבון מן הצומח
האם צריכת חלבון מן החי מסוכנת?