נושאים חמים

רעבים כל הזמן? זה כנראה בגלל אחת מהסיבות האלו

הפנטזיה על פיצה לא יוצאת לכם מהראש גם אחרי ארוחת הצהריים? חולמים על אוכל יותר משאתם חולמים על חופשה קסומה בחו"ל? לפעמים ההרגלים האלו משפיעים על תחושת הרעב. כך תיפטרו מהם

חדשות מתפרצות לפני כולם הורידו עכשיו הורידו עכשיו להורדת האפליקציה מ-Google Play להורדת אפליקציה מ-AppStore
אישה רעבה (ShutterStock)
הפחמימות מדברות אליכם? אולי אתם פשוט צריכים לישון (צילום: Shutterstock)

אוכל הוא אחד התענוגות הגדולים ביותר בחיים, אבל כמו כל דבר טוב – יותר מדי ממנו גורם עלול להזיק ולגרום לשורה של בעיות רפואיות. הסטטיסטיקה מראה כי רוב האנשים שעושים דיאטה במטרה לרדת למשקל, חוזרים למשקלם המקורי בתוך שנה בלבד. אז מה הופך את המאמץ להישאר בריאים ורזים למשימה קשה כל כך? באופן לא מפתיע, אחד הגורמים המרכזיים לכך הוא מידת הרעב שלנו לאורך היום.

עוד בנושא:
האם לגוף שלנו באמת יש משקל קבוע ואיך אפשר לשנות אותו?
מחקר ישראלי קובע: כך עוגת שוקולד תעזור לכם לרדת במשקל
בערה פנימית: 7 מאכלים ששורפים שומנים

מרגישים שאוכל נמצא תמיד בראש מעיינכם, בעוד החברים והמשפחה שלכם בכלל לא מתעסקים בו לאורך היום? תהיתם פעם למה זה קורה? תחושת הרעב מושפעת ממנגנונים הורמונליים שמווסתים בין רעב לשובע, במטרה לשמור על איזון ויציבות. איזון ההורמונים הזה בגוף מושפע ממגוון גורמים פסיכולוגיים, פיזיולוגיים וסביבתיים. כדי לדעת לשלוט בהם ולהימנע מהתקפי הרעב הקיצוניים ומהצורך לאכול לאורך היום, חשוב שתכירו את מה שמפעיל אותם ומשפיע עליהם. אלו חלק מהפעולות שאתם עושים, וגורמות לכם להיות רעבים יותר מאחרים.