וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי להיסחף: מה באמת צריך לקנות לפני הלידה?

6.4.2017 / 6:52

למרות מה שסיפרו לכם, אתם לא חייבים לעשות קנייה עצומה לפני הלידה. אפשר לצאת לדרך עם כמה פריטים חיוניים ולהצטייד בשאר לפי הצורך בהמשך הדרך. הנה רשימת קניות מצומצמת להורים המצפים

בימוי ועריכה: YY הפקות

אם אתם לא רוצים להכנס להוצאות גדולות בבת אחת, שעלולות להתברר כמיותרות בהמשך, אתם יכולים להתחיל ברכישת רשימה מצומצמת של ציוד הכרחי לתינוק. רצוי לשקול לשכור עריסה, מאחר שהיא מתאימה ל-4-6 חודשים ראשונים, ולאחר מכן לעבור למיטת תינוק. אל תשכחו לרכוש גם מצעים, סדינים ושמיכות בגודל המתאים.

להנקה, הצטיידו מראש ברפידות וסינר הנקה ולמען הנוחות, מומלץ לשקול גם רכישה של כרית הנקה. להאכלה מבקבוק, קנו מראש אריזה סגורה של תרכובת מזון לתינוקות והצטיידו במספר בקבוקים וסטריליזטור, לצורך ניקויים וחיטויים. אפשרות נוספת היא לרכוש בקבוקי סימילאק מוכנים לשימוש.

עוד בנושא:
לישון כמו תינוק: איך יוצרים טקס שינה לקטנטנים?
איך מכינים בקבוק תרכובת מזון לתינוקות?
שיהיה בשעה טובה: מה לארוז בתיק לחדר לידה?

אישה הרה קונה ציוד לתינוק. ShutterStock
הצטיידו בכמה סטים של בגדים, ואל תשכחו לקנות סלקל/ShutterStock

הצטיידו במספר סטים של בגדים יומיומיים נוחים ומתאימים לעונה, שכובסו מבעוד מועד באבקת כביסה המתאימה לעורו הרגיש של התינוק.

ומה לגבי רחצה? חשוב שיהיו לכם אמבטיה מותאמת לתינוקות, מגבות מכובסות, סבון נוזלי ושמפו לתינוק או שמן אמבט לתינוק. כדי שתוכלו לדאוג גם לבריאות התינוק, רכשו בבית מרקחת אלכוהול וצמר גפן לחיטוי הטבור, מדחום דיגיטלי לתינוק ותרופה להורדת חום.

שימו לב! אחת הקניות שלא תוכלו לדחות היא סלקל. מדובר בקניה הכרחית כדי לשחרר את תינוקכם מבית החולים לכן רכשו אותו מראש.

מערכת וואלה! NEWS בשיתוף סימילאק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully