וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 הרגלים "לא בריאים" שדווקא עשויים לעשות לכם טוב

26.3.2017 / 7:27

בולסים עוגה בזמן הדיאטה? מוותרים לעצמכם על מקלחת בסוף יום קשה? אין לכם סיבה לייסר את עצמכם. מסתבר שגם להרגלים שנתפסים כשליליים ביותר יש גם צדדים טובים. זה הזמן להכיר כמה מהם ולהתחיל לסלוח לעצמכם קצת

עוגת שוקולד. ShutterStock
תפסיקו לייסר את עצמכם, העוגה לא באמת הרסה את הדיאטה/ShutterStock

המפתח החשוב ביותר לחיים מאושרים ובריאים יותר הוא קבלה עצמית. אם תפסיקו לכעוס על עצמכם ותתמקדו גם בדברים החיוביים שאתם עושים, יהיה לכם קל יותר לצלוח את המסע המורכב הזה של החיים. הבעיה היא שרובנו מקדישים חלק ניכר מהזמן שלנו להתמקדות בדברים הרעים שאנחנו עושים, בפספוסים בדיאטה ובאימונים בגופניים, בהרגלים המעצבנים שאנחנו לא יכולים להשתחרר מהם, או בעצלות שגורמת לנו לוותר על פעולות שיכולות לעזור לשפר את הבריאות שלנו.

עוד בנושא:
תעבדו על זה: שינויים קטנים ביום העבודה שיעשו אתכם בריאים יותר
מדיטציה בלי מדיטציה: 8 דרכים פשוטות לנקות את הראש בכל יום
מחקר ישראלי קובע: כך עוגת שוקולד תעזור לכם לרדת במשקל

אם היינו לוקחים את כל האנרגיות שאנחנו מוציאים על הביקורת העצמית הזאת ומתעלים אותן לעיסוק במה שאנחנו כן עושים טוב יותר, נראה שיפור במידת המסוגלות שלנו להתמודד עם החיים. אז הנה הצעד הראשון בדרך לשם – מסתבר שגם להרגלים הפחות בריאים האלה שלכם, שכולם מעירים לכם עליהם ושאתם מייסרים את עצמכם בגללם, יש גם השפעות חיוביות על הבריאות, אם לא מגזימים איתם כמובן. זה הזמן להכיר כמה מהם ולהרגיש קצת יותר טוב עם עצמכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully