וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפנפנות הפלייבוי מודות: שתלי הסיליקון הרסו לנו את החיים

4.3.2017 / 5:25

קרן מקדוגל בת ה-45 החלה לחוות סחרחורות, התעלפויות, בעיות בראייה ובשמיעה שנעלמו ברגע שהוציאה את שתלי הסיליקון מהחזה. קימברלי הולנד: "זה הרגיש כאילו כל גופי עלה באש". שפנפנות מספרות על החיים עם חזה מנותח והסיבות והוצאת השתלים

צילום מסך

בסרטון: קרן מקדוגל בימיה בפלייבוי

לפני כמה חודשים סיפרנו לכם על שפנפנת הפלייבוי קריסטל הפנר, אשתו של יו הפנר, שהוציאה את שתלי הסיליקון מהשדיים שלה בשל קושי גופני קשה. צעד דומה עשו לאחרונה שתי שפנפנות פלייבוי נוספות - קרן מקדוגל וקימברלי הולנד, גם הן בשל חששות מסיבוכים ובעיות רפואיות.

מקדוגל בת ה-45, שעשתה ניתוח להגדלת חזה ב-1996, הסבירה: "חשבתי, באופן שטחי, שחזה גדול יותר יגרום לי להרגיש יותר נשית וזה היה דבר טפשי לעשות. הפכתי חולה מדי כמה חודשים, למשך תקופות של 6-8 שבועות. זה פשוט לא עבר". בינואר האחרון המצב החמיר: "החלו להיות לי בעיות ראיה, התעלפתי, חטפתי סחרחורות. ואז יולי הגיע וזה היה כל כך גרוע שהתעלפתי ופחדתי לצאת מהבית".

עוד בנושא:

קוויקי בעבודה: חוק חדש יאפשר לעובדים לצאת להפסקות סקס בתשלום
הכירו את הבחורה שפוטרה מעבודתה כי היתה יפה מדי
כוכבת הפורנו המפורסמת בעולם נגד המוסלמים: "כנופיות אנסים"

השלב הבא היו התקפי חרדה, בעיות שמיעה וראיה, ושלל צרות שלא הותירו למקדוגל ברירה. לאחר שקראה באינטרנט על אישה עם בעיות דומות, היא החליטה לעבור ניתוח להסרת השתלים. "מיד הבחנתי שהראיה שלי לא מטושטשת יותר", אמרה, "לא התעלפתי, לא היו לי מיגרנות קשות, הכאבים במפרקים נעלמו. אני יכולה ליהנות מהחיים כעת".

וזו התוצאה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
" אני יכולה ליהנות מהחיים כעת".קרן מקדוגל בימים אלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם קימברלי הולנד בת ה-34 ביצעה את ניתוח הגדלת החזה ב-2004 והחלה לחוות בעיות רפואיות ב-2012, כשהחליפה אותם. "זה הרגיש כאילו כל גופי עולה באש", אמרה. "מעולם לא כאב לי ככה".

הולנד החלה לחקור את הסימפטומים שלה, וראתה כי רבים מהם היו קשורים למחלות שנגרמות בשל שתלים בשדיים. היא גם ראתה כי היצרן של השתלים שלה ביצע ריקול למספר שתלים שנשלחו לאחר 2015 בגלל זיהום. למרות שהשתלים שלה הושתלו לפני, היא מאמינה שהם גם עשויים להיות מזוהמים.

הולנד לפני הניתוח

ביום שני בשבוע שעבר, הולנד עבר הליך מזורז להוצאת השתלים."רק רציתי לראות אותם בחוץ," היא אמרה למגזין PEPOLE. "אני לא רוצה לבזבז עוד זמן ולסכן את בריאותי. לא היה טעם לחכות. יש לי בן פעוט ואני צריכה להיות בריאה עבורו".

ככה היא נראית אחרי הניתוח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כאמור, גם קריסטל הפנר עברה ניתוח להסרת שתלי הסיליקון שלה, שלדבריה "הרעילו אותה לאט". דוגמנית הפלייבוי/די ג'יי בת ה-30 ואשתו של הבעלים של פלייבוי, יו הפנר, חשפה תמונה שלה בביקיני בליווי הכיתוב: "זו אני החדשה. שמחה יותר ובריאה יותר. נעזרת בשנת 2016 כדי לחבק ולאהוב את עצמי בגללי. תודה לכולכם על התמיכה".

קריסטל הפנר לפני הניתוח

ואחריו

הפנר כתבה על הסיבות שהובילו אותה להוצא השתלים: "היו ימים בשנת 2016 שלא יכולתי לקום מהמיטה. חשתי יאוש מהידיעה שיש חיים סביבי אבל אני לא יכולה להשתתף בהם", כתבה. "העייפות היתה כה חמורה שבקושי יכולתי לעזוב את הבית לנסיעה. פחדתי להופיע בפני קהל ולהתעלף". לא ברור אם כל הסימפטומים בהם לקתה הפנר אכן קשורים לשתלים, אבל לטענתה היא חשה בשיפור מיידי לאחר הסרתם. "מיד חשתי שהצוואר והכתפיים שלי כבר לא כואבים ויכולתי לנשום בצורה טובה הרבה יותר", כתבה בפוסט. "אני יודעת שלא אחוש 100% תוך יום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully