וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרך הקלה ביותר למשוך תשומת לב גברית

5.3.2017 / 6:33

אם אתן מחפשות דרך מהירה ויעילה למשוך תשומת לב גברית, כדאי שתרכזו את המאמצים שלכן באיבר אחד ספציפי. זו הפעולה הפשוטה שנשים יכולות לעשות כדי לגרום לכל העיניים להיות עליהן

אישה מורחת אודם אדום על השפתיים. ShutterStock
מי לא רוצה שגבר יבהה לה בפה במשך 7 שניות רצופות?/ShutterStock

אומרים שהדרך ללבו של גבר עוברת דרך הקיבה שלו, אבל עוד לפני כן, צריך שהוא יבחין בך. ומה הדרך הטובה ביותר למשוך תשומת לב גברית? לא, לא מחשוף עמוק, כפי שחלקכם אולי חושבים (או חושבות). מחקר שנערך באוניברסיטת מנצ'סטר גילה שמתוך 10 השניות שחולפות מרגע שגבר פוגש אישה חדשה, שאותה לא הכיר קודם, מחצית מהזמן הוא מבלה בבהייה בשפתיה ובפיה. ואם אותה אישה במקרה משחה שפתון אדום על שפתיה באותו יום, הזמן הזה מתארך ל-7 שניות תמימות.

עוד בנושא:
8 דברים דוחים שיכולים לקרות כשחולקים איפור
הגורם המפתיע שהופך אתכם ליותר מושכים

השימוש באודם כאמצעי למשיכת תשומת לב הוא לא תרגיל חדש, והוא קיים עוד מימי המצרים הקדמונים, שהשתמשו בו להדגיש את מראם החיצוני.

אמה סטון, אוסקר 2017. GettyImages
היתה יכולה לעשות קופה בתור מלצרית. אמה סטון עם שפתיים אדומות, אמש בפרסי האוסקר 2017/GettyImages

מחקר אחר, שנערך בצרפת, גילה שמלצריות שמושחות את שפתיהן באדום מגדילות את סך הטיפים שהן מקבלות מלקוחות גברים (בהשוואה למלצריות שמרחו אודמים בגוונים או אחרים או היו ללא שפתון כלל). עם זאת, בקרב הלקוחות הנשים הן לא נחלו אותה מידה של הצלחה, ואלה המשיכו לתגמל אותן באופן ממוצע.

עוד באותו נושא

איך הגוף שלכם יודע אם מצאתם את האחד?

לכתבה המלאה

האפקט האדום

הצבע האדום הוכח כמגביר משיכה לנשים גם כשהוא מופיע בעוד מקומות, לא בהכרח על השפתיים. מחקר שהציג לנסיינים גברים תמונות של נשים על רקעים שונים, גילה שהנשים שצולמו על רקע אדום נמצאו מושכות יותר בעיני הגברים שהשתתפו בניסוי. וה"אפקט האדום" לא עצר כאן, גברים נמשכו יותר לנשים שלבשו בגדים אדומים ואף התיישבו קרוב יותר לאישה שלבשה חולצה אדומה, בהשוואה למרחק הישיבה שבחרו כאשר אותה אישה לבשה חולצה כחולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully