וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוויקי בעבודה: חוק חדש יאפשר לעובדים לצאת להפסקות סקס בתשלום

27.2.2017 / 5:39

פוליטיקאי שבדי מציע להורות למעסיקים לשחרר את עובדיהם לשעה אחת באמצע היום, כדי שיוכלו לקיים יחסי מין עם בן/ת זוגם ולחזור לעבודה רעננים, מאושרים ומסופקים יותר

Nyhetsmorgon

בסרטון – תוכנית הבוקר "חדשות הבוקר" בשבדיה מסבירה

המחוקק השבדי לא מוכן ללכת סחור סחור כשמדובר ברווחת העובדים – ומנסה לדחוף הצעת חוק מפוקפקת במעט שתאפשר לעובדים לצאת לשעת הפסקה בתשלום - בה יונחו לחזור לביתם כדי לקיים יחסי מין עם בני זוגם.

אריק מסקוס, מהמפלגה הסוציאל דמוקרטית, מעוניין לקדם את ההצעה קודם כל בעיר הצפונית אוברטורניה שבשבדיה, כדרך להביא לשיפור ברווחת העובדים ולהגדלת הילודה באזור. "יש לעודד ילודה", אמר הפוליטיקאי בן ה-42 לעיתון אפטונבלדט, "סקס היא גם פעילות גופנית טובה וגם בעלת השפעות חיוביות על הרווחה. העירייה צריכה להרוג 2 ציפורים במכה ולעודד עובדים להשתמש בשעת הכושר שלהם כדי ללכת הביתה ולעשות סקס עם בן הזוג שלהם", הוא אמר, "זה גם יכול לחזק מערכות יחסים. אני חושב שסקס הוא מצרך נדיר בהרבה מערכות יחסים ארוכות. חיי היומיום מלחיצים והילדים נמצאים בבית. זו יכולה להיות הזדמנות לקבל קצת זמן איכות בלי הילדים".

מסקוס מסביר שכמובן המעסיקים לא יוכלו לוודא שהשעה החופשית תהיה מיועדת לסקס – אך הוא מקווה שהבוסים יתנו לעובדים את האפשרות ליהנות מהספק. גורו הסקס, יועצת המין השבדית אמי לווין, שיבחה את היתרונות של קוויקי בצהריים כדי לשבור את שגרת העבודה המתישה של היומיום.

עוד באותו נושא

האזרחים עושים מספיק סקס? ממשלת שבדיה מעוניינת לדעת

לכתבה המלאה
זוג מקיים יחסי מין על שולחן בעבודה. ShutterStock
האם העובדים יוכלו ליהנות משעת מין באמצע יום עבודה?/ShutterStock

עוד ב"אסור לפספס":

בסקר שנערך לאחרונה ע"י טיים אאוט ניו יורק נמצא ש-39% מהגברים קוראי העיתון דיווחו שהם מאוננים במשרד. הפסיכולוג ד"ר קליף ארנל סיפר כי יש לעשות הפסקות אוננות בעבודה - "אם הן מונעות מרצון אמיתי להפיג מתחים". "הייתי מצפה שמדיניות אוננות תביא לתוצאות טובות, ליותר ריכוז בעבודה, לתפוקה גבוהה יותר ולהרבה יותר אושר", אמר ד"ר ארנל , "אין ספק שהפסקות לאוננות יעזרו להגדיל את התפוקה היומית".

המדינה הסקנדינבית ידועה כבר בנהלי ההעסקה יוצאי הדופן שלה, כולל הפסקות מיוחדות המיועדות לשתיית קפה ומנוחה. השבדים נהנים גם מחופשת לידה בתשלום הנמשכת 480 ימים, ובקושי עושים שעות נוספות. בינואר, האחיות בגטבורג החלו בפיילוט של שנתיים, במהלכן יעבדו 6 שעות ביום ומשכורתן לא תפגע. האחיות דיווחו על מצב בריאותי טוב יותר, פחות ימי מחלה ושיפור בתנאי הטיפול בחולים.

בקיץ שעבר דווח על מחקר נרחב של ממשלת שבדיה המנסה לבדוק האם אזרחים מקיימים מספיק יחסי מין - ולנתח את פעילויותיהם בחדר המיטות. זה 20 שנה שלא נערך מחקר מעמיק בנושא הרגלי המין של המדינה הסקנדינבית ולכן שר הבריאות, גבריאלי וויקסטרום, טוען כי הגיעה העת לערוך מחקר נוסף, לאחר שעלו טענות שהשבדים מקיימים פחות יחסי מין מבעבר.

  • עוד באותו נושא:
  • שבדיה
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully