וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה שוקולד הילדים שלכם אוכלים בהשוואה לאחרים?

הם אוכלים יותר מדי ג'אנק ומעט מדי ירקות, ולא משנה מה הכנתם להם לארוחת ערב – לא בא להם לאכול את זה. האם הילדים שלכם אוכלים פחות טוב מילדים של הורים אחרים? בואו לגלות

ילדים אוכלים ירקות. ShutterStock
אין מצב שאי אוכל את זה, אמא/ShutterStock

אומרים שהתזונה היא המפתח להתפתחותם התקינה של ילדים. אומרים שמשקאות ממותקים הורסים להם את השיניים. אומרים גם שצריכת הסוכרים והמזון המעובד של ילדים כיום, תוביל לדור שלם של חביות סוכרתיות שיתגלגלו כאן ברחובות בעוד 30-40 שנה. אומרים שהקפדה על ארוחה משפחתית אחת ביום לפחות היא אחד המנבאים החזקים ביותר להצלחתו של הילד בהמשך החיים. אומרים שחייבים לאכול ירקות ב-5 צבעים שונים כל יום. אומרים שצריך להיזהר לא ליצור אצל הילדים יחסים טעונים עם אוכל, כי זה יכול להוביל להפרעות אכילה. אז אומרים. שאיפות לחוד, ומציאות לחוד.

עוד בנושא:
כמה חומרי הדברה הילדים שלנו אוכלים?
זה רשמי: תזונה טבעונית וצמחונית בריאה יותר גם לילדים
מבחן החביתה: באיזו שעה ילדים צריכים לאכול ארוחת ערב?

אין הורה שלא יודע עד כמה מתישה וסיזיפית יכולה להיות משימת הזנת ילדיו. לכאורה, עניין פשוט. הם רעבים, אתם מכינים להם אוכל, הם אוכלים. אבל במציאות, זה לא פשוט בכלל. זה לא אוכל דברים מסויימים, ההוא לא אוכל בכלל, להיא מפריע שהחביתה נוגעת בגבינה... ובסוף האוכל המזין שאתם בישלתם נשאר בצלחות והם שוב תוקעים דגנים מסוכרים מול הטלוויזיה. ואתם? אתם רק מנסים לאחוז בשפיות ובקור הרוח שלכם מארוחה אחת לאחרת. אתם יודעים מה יעודד אתכם? לראות כמה גרוע המצב בבתים אחרים. ענו על הסקר של מדור "צרת רבים" וגלו כמה עוד הורים נותנים לילדים שלהם לאכול שניצל דינוזאורים מול הטלוויזיה כל יום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully